Sur

• Trådstarter Trådstarter Juli17April19
  • Opprettet Opprettet
J

Juli17April19

Guest
Profilen min som egentlig er Lillejulispire2017 har sluttet å virke.. Av en eller annen grunn! Skulle slette loggen på telefonen min og da jeg skulle logge inn her igjen med samme epost og passord kom det opp en annen funka ny konto!! Passe forbanna :mad:

Meen hvordan kommer jeg meg inn på skjult forum igjen a??

Frustrert hormonbombe :sad015:sad010

Samme skjedde med meg. Er egentlig bare "Kalliope". Har aldri vært på skjult forum. Kontoen på visst ha vært aktiv over en lengre periode for å få tilgang.

Som jeg skrev til deg i den andre tråden din så har jeg ikke fått noe mail av deg slik du skrev du hadde sendt. Og jeg forstår ikke helt hva du mener med "ny side". Kan du sende meg en mail og forklare problemet bedre så skal jeg hjelpe deg tilbake til din gamle profil ;)

Som jeg skrev til deg i den andre tråden din så har jeg ikke fått noe mail av deg slik du skrev du hadde sendt. Og jeg forstår ikke helt hva du mener med "ny side". Kan du sende meg en mail og forklare problemet bedre så skal jeg hjelpe deg tilbake til din gamle profil ;)

Får jo heller ikke opp varslene så må gå fysisk inn på tråden.. Sender mail straks :)

Back
Topp