Sur...

InLoveAndIHateIt

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Ringte gyn i dag og ville bestille tidlig ultralyd. Men neida jeg måtte ha henvisning enda det var under 6 mnd siden jeg var der sist :( skuffa!!

Så nå må jeg komme meg til fast legen før jeg kan bestille ultralyd.. Blæh..

Måtte bare klage litt!

Desember 2014

Bruker App

Fikk ikke time hos legen før 6 mai heller :( blæh!! 2 uker til jo!!

Desember 2014

Bruker App

Du kan ikke ringe legen da?
Min lege hadde og lang ventetid på time så jeg ringte han i tlftiden hans og spurte om jeg kunne få en henvisning til tidlig ul. Han sendte den da ekektronisk mens vi prata og 45min etterpå ringer gyn og setter meg opp på time.

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Du kan ikke ringe legen da?
Min lege hadde og lang ventetid på time så jeg ringte han i tlftiden hans og spurte om jeg kunne få en henvisning til tidlig ul. Han sendte den da ekektronisk mens vi prata og 45min etterpå ringer gyn og setter meg opp på time.

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
Har just flytta hit, så er ny fast lege. Har aldri vært hos han før, så må inn til han for å få den :(

Men men.. Da er det vel mere sikkert å se no, når jeg er 8 uker 6 mai. Å kanskje får ul ei uke eller noe etter det.

Desember 2014

Bruker App

Har just flytta hit, så er ny fast lege. Har aldri vært hos han før, så må inn til han for å få den :(

Men men.. Da er det vel mere sikkert å se no, når jeg er 8 uker 6 mai. Å kanskje får ul ei uke eller noe etter det.

Desember 2014

Bruker App
Det har du helt rett i! Og da får du gjerne se at den rører på seg også, litt kjekkere det :) vet hvor kjedelig det er å vente - bestilte tidlig ul privat for 3 uker siden og skal nå på mandag om 1 uke.. Ville ha mellom uke 9/10 for synes man får sett mer :) Det har vært lenge å vente men jeg håper det er verdt ventetiden, er 9+3 da :)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Det har du helt rett i! Og da får du gjerne se at den rører på seg også, litt kjekkere det :) vet hvor kjedelig det er å vente - bestilte tidlig ul privat for 3 uker siden og skal nå på mandag om 1 uke.. Ville ha mellom uke 9/10 for synes man får sett mer :) Det har vært lenge å vente men jeg håper det er verdt ventetiden, er 9+3 da :)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
Så spennende da :D

Ja så lenge alt går fint så går det veldig fint å vente. Men gleder meg veldig til å se at det er noe levende inni der.

Desember 2014

Bruker App

Back
Topp