Sur uten grunn!!

Lillefrue

Elsker forumet
I dag er jeg egentlig bare sur. Sur uten grunn, PÅ MANNEN.
Stakkars han. Han spør hva det er, men det kan jeg egentlig ikke forklare :p

Er det flere som har det slik? :p

Jeg burde bare unngås i hele dag/resten av dagen :p

Har slike dager, ja. Er lett irritabel og det skal ingenting til, så er jeg potte sur hele dagen. Sånn ubehagelig sur at jeg får lyst til å knuse noe, føles så uforløst å bare gå sånn. Sitter lenge i kroppen.?

Ja, gir beskjed til samboer om at i dag er eg sur, så det er bare å la det gli forbi :-p

Jeg kan også være sånn. Oftest hjelper det å spise noe, men noen ganger må det bare gå over av seg selv. Det er ganske slitsomt å ha det sånn;-)

Yup, det skjer. Gir bare beskjed om at vi får la hverandre være ifred for den dagen. Har no sånne dager han og.. så er no bare sånn det er, går over :p

Det hjelper på å ikke være alene om det :p
Begynner endelig å lette litt på, men prøver å unngå hverandre litt frem til i morgen :p noen ganger er det bare best.

Samme her noen dager. Tilsynelatende uten grunn først, men etterhvert som tiden går og jeg fortsatt er sur blir jeg bare mer og mer irritert og "kommer på" grunner til at jeg er sur. ;D Sikkert utrolig frustrerende for de rundt meg og ikke minst for meg selv! Kjenner meg jo ikke igjen. :facepalm:

Samme her noen dager. Tilsynelatende uten grunn først, men etterhvert som tiden går og jeg fortsatt er sur blir jeg bare mer og mer irritert og "kommer på" grunner til at jeg er sur. ;D Sikkert utrolig frustrerende for de rundt meg og ikke minst for meg selv! Kjenner meg jo ikke igjen. :facepalm:

Haha. Ja akkurat slik :p møkk altså :p

Sånn var jeg igår også men mannen hadde en dårlig dag å tror jeg skulle tro han var gravid også slitsomt når det er sånn, ble bedre mot kvelden da. Ikke hadde vi noe grunn til å være sur heller. Skjønner ikke hvorfor det skjer

Jeg var sånn i første trimester :p nå er jeg bare glad i han hele tiden ❤️

En mye bedre dag idag heldigvis :) men det tar på med slike dager hvor alt blir galt :(

Jeg er så heldig at jeg har en mann som når jeg har slike dager, ser på meg og sier "hei du, kom her, jeg tror du trenger en god klem". Det funker mot det meste <3

Jupp sånn er jeg mange dager. Føler mannen er ganske god på å takle det hehe.. Lørdag tok han meg med ut på middag for å få meg blid. Dyrt å ha gravid kone haha..

Har ofte slike dager ja, er heldigvis ikke alltid hele dagen. Jeg bare sier ifra til gubben at jeg er sint og ikke har noen grunn til det, og at han får passe på hva han gjør og sier hvis han ikke vil at jeg skal bli sinna :p

Har hatt noen slike dager jeg også, dessverre. I mitt første svangerskap var jeg veldig stabil humørmessig, så ble litt skuffet når jeg begynte å bli sur og irritert i dette svangerskapet :p

Back
Topp