Sur unge?

InLoveAndIHateIt

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Er det bare meg som har fått en sur og utålmodig unge!??
Han er en skikkelig sutrekopp, hører veldig forskjell på type sulten, vondt og skremt eller kosestund skrike. Han bare sutrer liksom. Å går mange timer i løpet av et døgn der han bare er sur og grinete. Trodde liksom når magevondten ga seg at vi skulle få litt fred. Men neida! Haha.. Er så lei av skriking!

Vil kose babyen min snart! Leke med han og ha det litt gøy!

Er det bare min som er sånn?? :(
 
Hvor gammel er han? Vi merker veldig forskjell i humøret den siste uken. Han sover bedre på dagen og natten, og er generelt mer blir å fornøyd om dagen. :) Enda vondt i magen på kvelden, men det blir bedre der også tror jeg. Det som er aller viktigest er å få noen gode hviler på dagen, og nå sovner han lettere selv også. :) Nettopp blitt 3 mnd.
 
Her og er han tidvis sur bare for å ergre meg tror jeg!!!!
Og tålmodighet er ikke eksisterende
 
Ååå kjenner forkjellen. Nesten på tampen til trass alt :p haha...

Tenker bare at lille vil kose litt ekstra :)
 
Ååå kjenner forkjellen. Nesten på tampen til trass alt :p haha...

Tenker bare at lille vil kose litt ekstra :)
Min vil jaffal ikke kose! Haha.. Blir stiv som en stokk å skriker til! Ikke snakk om at jeg skal holde han. Men skal ikke leke eller sove heller. Alt er bare feil når han er i det humøret :p
 
Da er det nok noe som plager han. Overtrøtt? For varm eller kald kanskje? Får håpe det går over i alle fall:)
 
E har blitt litt sutrete den siste uka. Muligens noe sånn utviklingssprang.
Var kjempesutrete i dag, men ble mye bedre når vi kledde av ham. Tror rett og slett det ble for varmt for ham...
 
Jenta mi blir helt fra seg når hun er for trøtt. MÅ sove en time i hvertfall mellom hver mating. Hun sovner heldigvis fint selv, men om jeg legger hun for seint ned så blir hun veldig sutrete. Om hun sover nok er hun stort sett bare blid og fornøyd :)
 
Utviklingssprang? :)
 
Sniker fra januar (fødte på nyttårsaften så hører vel litt til her og:) ), gutten min er skikkelig sutrete og klagete, var mye det i starten pga nakke/rygg som var stiv og han var mye sulten og jeg hadde lite melk. Trodde at det bedret seg etter at vi kom inn i rutine med delamming of kiropraktor behandling samt bikket 3 måneder i påsken men neida. Kan ha sine glimt hjemme hvor han smiler, ler og koser seg men med en gang vi skal ut på noe er det sutring hele tiden. Og da skikkelig hylgråting. Var på barseltreff i går og jeg fikk i ca 1 1/2 time av de 2 t 15 min jeg var der på å bysse og roe en gutt som hylgråt. Babysvømming idag og da hylgråt han konstant i garderoben til tross for at han både hadde fått mat og hadde sovet før vi skulle i vannet. Gikk heldigvis sånn noenlunde greit i vannet og sov godt etter litt mat:). Nå kjenner jeg at det ikke er kjekt å ta han med meg ut spesielt ikke alene da det bare er gråting og umulig å trøste/roe før vi omtrent kommer hjem
 
Sniker fra januar (fødte på nyttårsaften så hører vel litt til her og:) ), gutten min er skikkelig sutrete og klagete, var mye det i starten pga nakke/rygg som var stiv og han var mye sulten og jeg hadde lite melk. Trodde at det bedret seg etter at vi kom inn i rutine med delamming of kiropraktor behandling samt bikket 3 måneder i påsken men neida. Kan ha sine glimt hjemme hvor han smiler, ler og koser seg men med en gang vi skal ut på noe er det sutring hele tiden. Og da skikkelig hylgråting. Var på barseltreff i går og jeg fikk i ca 1 1/2 time av de 2 t 15 min jeg var der på å bysse og roe en gutt som hylgråt. Babysvømming idag og da hylgråt han konstant i garderoben til tross for at han både hadde fått mat og hadde sovet før vi skulle i vannet. Gikk heldigvis sånn noenlunde greit i vannet og sov godt etter litt mat:). Nå kjenner jeg at det ikke er kjekt å ta han med meg ut spesielt ikke alene da det bare er gråting og umulig å trøste/roe før vi omtrent kommer hjem

Har du tvillingen til min gutt eller?? Høres veldig likt ut. Min har fått godt med mat hele veien og har ingen låsninger. Vi har sjekket. Men han er utålmodig, sur og blir kjempe fornærmet av de minste ting. Jeg er blitt helt anti sosial av dette.

Syns det er litt leit, å kjenner jeg er dritt lei folk som sier næmmen har du vondt i magen, er du trøtt, mamma må lage mer mat til deg. Blææææ!! Han er mett, han har sove og jeg hører forskjell på mage vondt gråt å bare sur gråt!
 
Har du tvillingen til min gutt eller?? Høres veldig likt ut. Min har fått godt med mat hele veien og har ingen låsninger. Vi har sjekket. Men han er utålmodig, sur og blir kjempe fornærmet av de minste ting. Jeg er blitt helt anti sosial av dette.

Syns det er litt leit, å kjenner jeg er dritt lei folk som sier næmmen har du vondt i magen, er du trøtt, mamma må lage mer mat til deg. Blææææ!! Han er mett, han har sove og jeg hører forskjell på mage vondt gråt å bare sur gråt!
Skulle tro det. Jeg får alltid spørsmål om vi har vært hos kiropraktor eller manuelterapeut. Har det og det er fikset opp i. Mat får han nok av som din. Da vi nevnte for hs at vi vurderte kiropraktor bare så hun dumt på meg og mente det ikke ville funke. Han hadde låsninger i nakke/rygg så glad vi gikk etter magefølelsen og ikke etter hs. Venner av meg som har hatt kollikkbarn var skråsikker på at han hadde kollikk. Nå mener hs at det er vi som foreldre sin feil at han gråter og hun mener helst vi utstråler usikkerhet som gjør at han gråter. Det mener ikke vi da han kan gråte bare jeg sitter i sofaen og ser på tv mens jeg ammer eller gir flaske (jeg delammer). Men vi vet det er flere som er misfornøyd med den hs. Hun er en som helst skal følge boken slavisk og ikke ser at barn er ulike.
 
Har du tvillingen til min gutt eller?? Høres veldig likt ut. Min har fått godt med mat hele veien og har ingen låsninger. Vi har sjekket. Men han er utålmodig, sur og blir kjempe fornærmet av de minste ting. Jeg er blitt helt anti sosial av dette.

Syns det er litt leit, å kjenner jeg er dritt lei folk som sier næmmen har du vondt i magen, er du trøtt, mamma må lage mer mat til deg. Blææææ!! Han er mett, han har sove og jeg hører forskjell på mage vondt gråt å bare sur gråt!
Skulle tro det. Jeg får alltid spørsmål om vi har vært hos kiropraktor eller manuelterapeut. Har det og det er fikset opp i. Mat får han nok av som din. Da vi nevnte for hs at vi vurderte kiropraktor bare så hun dumt på meg og mente det ikke ville funke. Han hadde låsninger i nakke/rygg så glad vi gikk etter magefølelsen og ikke etter hs. Venner av meg som har hatt kollikkbarn var skråsikker på at han hadde kollikk. Nå mener hs at det er vi som foreldre sin feil at han gråter og hun mener helst vi utstråler usikkerhet som gjør at han gråter. Det mener ikke vi da han kan gråte bare jeg sitter i sofaen og ser på tv mens jeg ammer eller gir flaske (jeg delammer). Men vi vet det er flere som er misfornøyd med den hs. Hun er en som helst skal følge boken slavisk og ikke ser at barn er ulike.
TRILLINGER
 

Hehe, høres ut som vi skulle bodd nærmere hverandre :p så disse 3 surungene kunne skrike litt sammen.

Min blir veldig stille vis jeg lager skrikelyd/sutre lyd samtidig som han :p kanskje jeg bare må få en Til skrikeunge ?
 
Skulle tro det. Jeg får alltid spørsmål om vi har vært hos kiropraktor eller manuelterapeut. Har det og det er fikset opp i. Mat får han nok av som din. Da vi nevnte for hs at vi vurderte kiropraktor bare så hun dumt på meg og mente det ikke ville funke. Han hadde låsninger i nakke/rygg så glad vi gikk etter magefølelsen og ikke etter hs. Venner av meg som har hatt kollikkbarn var skråsikker på at han hadde kollikk. Nå mener hs at det er vi som foreldre sin feil at han gråter og hun mener helst vi utstråler usikkerhet som gjør at han gråter. Det mener ikke vi da han kan gråte bare jeg sitter i sofaen og ser på tv mens jeg ammer eller gir flaske (jeg delammer). Men vi vet det er flere som er misfornøyd med den hs. Hun er en som helst skal følge boken slavisk og ikke ser at barn er ulike.

Min å kan klikke når han spise. Å så får jeg roet han å prøver å gi han mer mat.
Å da sluker han maten. Mye styr og han kan være sååå glad en dag. Å så tar jeg han med meg ut en tur eller får han til å sove litt i vogna.
Å plutselig har jeg et troll av en unge. Sint så sint. Helsesøster her er veldig grei. Hun sier vi gjør en god jobb å må bare gjør det som funker for oss.
 
Hehe, høres ut som vi skulle bodd nærmere hverandre :p så disse 3 surungene kunne skrike litt sammen.

Min blir veldig stille vis jeg lager skrikelyd/sutre lyd samtidig som han :p kanskje jeg bare må få en Til skrikeunge ?
Hahaha mannen min lager også sutrelyder til ham av og til og da setter mini opp ett ubetalelig uttrykk akkurat som hva som feiler deg liksom??...
 
Back
Topp