Sur smak i munn

Prøver90

Gift med forumet
♡Junigull 2016♡
Septemberhjertene 2018
flere som har en jæ... sur smak i munnen med en gang dere spiser/drikker noe? Er sikkert magesyre pga kvalmen og brekninger. Mister jo helt lysten til å spise eller drikke siden det er ekstra kvalmende med den sure smaken i munn

Ja den er grusom! Skulle gjerne spist noe som dempet den grusomme smaken...

Ja den er grusom! Skulle gjerne spist noe som dempet den grusomme smaken...
Jeg er helt fra meg pga den. Selv om jeg kun drikker vann er den der. Spiser jeg noe, er den borte i 3 sekunder også er den der igjen.

Jeg er helt fra meg pga den. Selv om jeg kun drikker vann er den der. Spiser jeg noe, er den borte i 3 sekunder også er den der igjen.
Samme her. Men den blir ekstra ille hvis jeg spiser noe søtt. Håper virkelig den går over snart.

Da skjønner jeg at jeg ikke bør teste melk [emoji85][emoji23]. Har ikke orket tanken på melk etter at jeg hadde en runde med sv.kvalme og omgangssyken.
Ja vi har omgangssyken her hjemme nå. Jeg har vært kvalm av og på siden uke 5-6 tror jeg. Men nå er det det sure greiene som er verst for jeg får faktisk ikke i meg noe

Ja det er helt jævlig! Sist hadde jeg den helt til frøkna kom. Spiste tyggis dagen lang for å døyve den sure smaken.. Skal til Sverige til uka så tenker å hamstre tyggis igjen [emoji23]

Ja det er helt jævlig! Sist hadde jeg den helt til frøkna kom. Spiste tyggis dagen lang for å døyve den sure smaken.. Skal til Sverige til uka så tenker å hamstre tyggis igjen [emoji23]
Hvordan tyggis bruker du? Synes alt smaker ekkelt jeg [emoji85]

Sist brukte jeg V6 fra apoteket. Fikk dilla på den med melonsmak[emoji85]
Synes de var de eneste som klarer å fjerne syresmaken ganske lege av gangen.
Hittil nå har jeg brukte ice drops fra vita. Det fungerer bra men man går lei den «minty fresh»-smaken.

Back
Topp