Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er helt fra meg pga den. Selv om jeg kun drikker vann er den der. Spiser jeg noe, er den borte i 3 sekunder også er den der igjen.Ja den er grusom! Skulle gjerne spist noe som dempet den grusomme smaken...
Samme her. Men den blir ekstra ille hvis jeg spiser noe søtt. Håper virkelig den går over snart.Jeg er helt fra meg pga den. Selv om jeg kun drikker vann er den der. Spiser jeg noe, er den borte i 3 sekunder også er den der igjen.
Ja samme her. Eller om jeg drikker melk. Da er det over og ut.Samme her. Men den blir ekstra ille hvis jeg spiser noe søtt. Håper virkelig den går over snart.
Da skjønner jeg at jeg ikke bør teste melk [emoji85][emoji23]. Har ikke orket tanken på melk etter at jeg hadde en runde med sv.kvalme og omgangssyken.Ja samme her. Eller om jeg drikker melk. Da er det over og ut.
Ja vi har omgangssyken her hjemme nå. Jeg har vært kvalm av og på siden uke 5-6 tror jeg. Men nå er det det sure greiene som er verst for jeg får faktisk ikke i meg noeDa skjønner jeg at jeg ikke bør teste melk [emoji85][emoji23]. Har ikke orket tanken på melk etter at jeg hadde en runde med sv.kvalme og omgangssyken.
Hvordan tyggis bruker du? Synes alt smaker ekkelt jeg [emoji85]Ja det er helt jævlig! Sist hadde jeg den helt til frøkna kom. Spiste tyggis dagen lang for å døyve den sure smaken.. Skal til Sverige til uka så tenker å hamstre tyggis igjen [emoji23]