Sur på sambo!!

Lillemy91~

Forelsket i forumet
Åååhh, uansett hva sambo gjør/ikke gjør finner jeg grunn for å bli sur på han! han irriterer meg rett og slett grenseløst om dagen :p hva er greia?? hvorfor skal jeg være så sur på han egentlig? :p synes jo synd på han, kan ikke være lett å bo med meg nå, men må virkelig anstrenge meg for å ikke kjefte dagen lang. er også plutselig kjempetrist, og lei, og senest igår sa han "er ikke så kult for meg at du er sånn her", da begynte jeg å grine og syntes så synd på meg selv. herreguuuud jeg blir helt tullete av disse hormonene! tror jeg har fått dobbel dose av alt! og ja, begynte å grine når jeg så film igår kveld, det var et par som døpte barnet sitt. dette går litt over stokk og stein føler jeg :p
hvordan er det med dere? er jeg alene om å være en tikkende hormonbombe? :p

~*LilleBlomst*~ skrev:
Absolutt ikke.. ;) er sånn her også. Er liksom nok til at han slipper en fis så kan det klikke for meg. ;p

Haha, den kjenner jeg absolutt igjen :p har selv kjefta for akkurat DET ;)

Mannen tok på parfyme for noen dager siden. Jeg ble sååå kvalm og han fikk ikke legge seg i senga før han hadde dusjet. Det er lett å glemme at jeg ikke hadde klart meg uten. Han stiller opp 200 % nå som jeg er så dårlig og er fantastisk med storebror...

Kjenner meg veldig igjen. Av og til lyst å brette han sammen som en melkekartong som i reklama og returnere han! Men så er han verdens beste og <3 en fantastisk pappa og forlovede. jeg er ei tikkende bombe og han må lese humøret mitt hver dag før han i dnhele tatt sier noe. hehe...>

Høres veldig kjent ut, ja.De mannfolka våre må lide en del, uff.

makan! spise opp det siste brødet uten å legge igjen noe som helst til det gravide trollet av en kjæreste, også stikke til besteforeldrene for å hjelpe de med å kaste en gammel sofa UTEN å ta med seg mobil så man får ringt på å sagt ifra at det må kjøpes brød fordi jeg skal ha mist 10 brødskiver med egg, og nå sitter jeg å spiser banan fordi det er det eneste som ikke trenger tilberedning. Det at butikken er 300 meter unna og jeg fint kunne ha gått dit selv har ingenting med saken å gjøre. Spiste han opp brødet får han kjøpe nytt! (stakkars kjæresten min)

Lishpi skrev:
makan! spise opp det siste brødet uten å legge igjen noe som helst til det gravide trollet av en kjæreste, også stikke til besteforeldrene for å hjelpe de med å kaste en gammel sofa UTEN å ta med seg mobil så man får ringt på å sagt ifra at det må kjøpes brød fordi jeg skal ha mist 10 brødskiver med egg, og nå sitter jeg å spiser banan fordi det er det eneste som ikke trenger tilberedning. Det at butikken er 300 meter unna og jeg fint kunne ha gått dit selv har ingenting med saken å gjøre. Spiste han opp brødet får han kjøpe nytt! (stakkars kjæresten min)

Hehe... Må le litt, men hadde jaggu blitt sint jeg og!!!

hehehehe, Lishpi! måtte le jeg også nå :p stakkars mannfolka våre ;)

Akkurat når det kommer til mannen er jeg veldig rolig og harmonisk, sånn var det forrige gang. Men møtte jeg på noe hinder av noe slag, håhå, da fikk alle høre det :p hissigpropp much? ;p

Her får dessverre barna høre hormonene mine, og ikke skjønner de noe av hvorfor jeg plutselig ute av det blå blir drittforbanna av ingenting. Tror jeg snart må ta en prat m de hva det er som skjer i kroppen min. Hater hormoner!

Back
Topp