sur på legen...

Tuttlå

Flørter med forumet
I går var jeg hos legen. Han var sur og tverr... jeg som har vært så fornøyd med han, gjennom hele forrige svangerskap.... Jeg var i følge meg 10+ 3 i går, han påsto 15...var der i uke 7 også altså for 3 uker siden og da var vi enige...3 Han prøvde å finne hjertelyden uten hell, noe jeg ikke syntes var rart jeg er jo bare 10 uker på vei... men 15 i følge han.. Har fåt bekkenløsning og vært hos kiropraktor som mente at jeg ikke burde jobbe ennå (går 12 timers skift der vi står og går i minst 10 av de), så jeg sa dette til legen men fikk til svar at det var for tidlig å bli sykemeldt n alt...arrrh ble så oppgidd og fikk til slutt 50% sykemelding... Så valgte jeg å ringe til privat jordmor (hun hadde jeg bestemt meg for å ta kontakt med når jeg var litt lenger på vei) å fikk time i går :) Å du å du for ei dame :D Jeg VAR 10+3 som jeg sa å det var kun jeg om kunne kjenne om kroppen min tålte å jobbe ennå eller ikke!! Jeg fikk også snakke om fødselen da jeg gruer meg etter forrige gang, å hun har beroliget meg veldig og alt nå har hun satt opp en plan for at jeg skal føle meg trygg :) Så nå håper jeg bare legen er i bedre humør neste gang for han er egentlig helt super og sier at jeg må si hva jeg vil dadet er min kropp osv.. Å så gleder jeg meg til neste jordmor time :) måtte bare klage litt :P

ikke noe koseligt når legen er så vanskelig.......
stakkars deg.....håper det går bedre neste gang...
godt du har ei snill og grei jordmor du kan prate med....

Back
Topp