Sur om kvelden

Mamamoo13

18.10.13 <3
Sensommerbarna 2016
Lille prinsessa mi er kjempe sur og grinete om kvelden. Hun sover hele natten og er blid som en sol på dagtid. Men i seks tiden og utover er hun veldig sur. Hun dupper litt i vuggen og så vil hun ha flaske innimellom og da er hun rasende både før og etter flasken. Er det andre som opplever dette? Hun er to måneder. Får helt angst med tanke på å gå på besøk til folk om kvelden.

Er ofte det samme her :/ Er vel det man kaller kveldsuro. Fryktelig slitsomt, og ikke mye koselig å hverken ha eller reise bort på besøk nei :p Det varierer da, noen kvelder er han i strålende humør til det nærmer seg leggetid, og andre kvelder er alt feil :)

Er ofte det samme her :/ Er vel det man kaller kveldsuro. Fryktelig slitsomt, og ikke mye koselig å hverken ha eller reise bort på besøk nei :p Det varierer da, noen kvelder er han i strålende humør til det nærmer seg leggetid, og andre kvelder er alt feil :)

helt likt her også... så lenge jeg vet han sover til natten får jeg bare bite i det sure eplet de timene han er pisse sur før legging:)

Det er ofte slik her også, men det kommer helt an på hvor godt han har sovet tidligere på dagen. Hvis han har sovet greit kan han være blid og fornøyd. Har han der i mot ikke fått den søvnen han skulle hatt så er han veldig urolig, sur og grinete - og har veldig vanskelig for å finne roen og sove.

Det er veldig vanlig :) Og det går brått over :)

Jeg ser at lillebror (som jeg fullammer og som kooooser seg med puppen) roer seg bedre på kveldene enn storebror som ble delammet og likte flaska bedre enn puppen (og ikke begynte å kose seg med sutten før han var ca 3 mnd). Man kan liksom ikke bruke flaska til å roe ned på samme måte som med puppen, men samtidig var det mye lettere å få et(mitt) flaskebarn til å ta sutt.....

Nå er sirkuset igang. Måtte droppe selskap hos svigers. Håper det går over snart. Har pågått i over en uke nå. Men takk og lov at det ikke bare er her. Var bekymret for at det var noe som plaget henne.

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Back
Topp