sur og irritert

JEG!!!
nesten slik jeg vil låse meg inne for tiden, stor fare for jeg ender opp som draps kvinne om ikke humøret mitt kommer seg
Alt er galt.

Oh yes!!! Akkuratt som jeg skulle sagt det selv.....[:'(]
Blir sur på meg selv for at jeg tillalter meg å være så sur og irritabel[:@]

Jepp jeg kan melde meg her[X(]
Men heldigvis har jeg noen dager innimellom som er litt bedre..

Men forrige uke måtte jeg seriøst gå å legge meg på rommet.. For jeg var så sur og grinete at jeg syntes synd på typen og lillemor..

ORIGINAL: kariot

JEG!!!
nesten slik jeg vil låse meg inne for tiden, stor fare for jeg ender opp som draps kvinne om ikke humøret mitt kommer seg
Alt er galt.

Uff.. blir nok desverre nødt til å sign denne [:(][&:]

Har ikke merket det tidligere i svangerskapet, men nå kan det være helt ille!!
Og så blir jeg så lei meg etterpå også, for jeg mener ikke å bli sint eller irritert..
Skal bli så godt å bli ferdig!

ORIGINAL: Frustrert Frue

Oh yes!!! Akkuratt som jeg skulle sagt det selv.....[:'(]
Blir sur på meg selv for at jeg tillalter meg å være så sur og irritabel[:@]

sign[8|][8|]

Melder meg inn i bombe-klubben ja[8|] Uff... å så får jeg så dårlig samvittighet etterpå at jeg begynner å grine....
Herreguuud så patetisk...

Jupp[&:] har en på jobben som går meg spesielt på nervene.. må bite sammen tennene for ikke skjelle ham ut av og til[&:] blir kjempe fort irritert for tiden... liker det ikke[&:]

eeeehm ja, kan si det sånn [&:]  idag når jeg og sambo skulle på butikken, så sku han selvfølgelig parkere halvveis oppå en kant, når det var sånn 50 andre ledige parkeringsplasser! grunnen hans var at han irriterte seg over den ENE bilen som hadde parkert litt dumt der, så då måtte jo han demonstrere det at han andre hadde dobbeltparkert :P  jeg ble så irritert og gretten å sa jeg ble flau! å at jeg var glad for at ingen såg det :P en filleting å bli sur for da [&:] 

Back
Topp