En baby til :)
Glad i forumet
er det bare meg eller er det flere som føler de har det? har inntrykk av at alle som har baby syns de er blide som en sol, ler og skratter.. joda, minien min kan godt smile og le litt han altså. dersom jeg går skikkelig inn for å få han til å le, og han er i humør til det. men gerenelt syns jeg han gråter mye, sutrer, blir sint, er trøtt, misfornøyd, utilpass osv. han har lenge vært plaget av tenner da, nå har han 4.. han har hatt ørebetennelse i lang tid, som har gått over tror jeg ( lurer på om det begynner på igjen, tenker på å ta han til lege, men de gir jo ikke antibiotika helst da uansett...), tidligere sov han veldig lite på dagen ( halvtime om gangen, nå sover han to lurer på 1-2 timer om dagen).. jeg føler jeg prøver det meste for å få han i godt humør.. han våkner mye om kveldene, en del om natten. lurer på om det kan være årsaken. han høres rasende ut når han våkner, trøst hjelper lite. roer seg ofte med flaske med melk ( jada jada, men i desperasjon gir man ofte etter). Kjenner dette begynner å tære på meg nå. babygråt, babysutter, lite søvn på meg åsså... har begynt å la han få gråte en stund mellom jeg går inn til han ( nå feks. han er trøtt å trenger sove), men syns sjelden det hjelper noe. er mest bare slitsomt for meg! usjj.. måtte bare få det ut. Er mye alene med ungene og kjenner det her begynner å påvirke psyken min en smule...[:'(]