sur mamma i dag..

TauZa

Forumet er livet
kom meg ikke i seng før nærmere 12 i går.. Det går sånn utover humøret.

Pluss at vi ikke hadde noen planer.. dårlig kombo.

[:'(] ikke noe gøy når det blir slike dager[:'(]

trøst deg med at jeg er syyyyk og da er humøret rævva[:'(]

Jeg blir og litt sånn om jeg ikke har planlagt noe og ikke vethva jeg skal... I dag var jeg litt innerforstått med å bare være hjemme, men ble at jeg gikk på trilletur når jentene sku sove -så fikk jeg lufta meg litt... Menne.. ja.. KALDT i den himla vinden her , ikke lett heller met motvind og søskenvogn [8D]

planen for at morgendagen skal bli bedre er å legge sej senest 22.30 (hvis ikke jeg sovner på sofaen da)

men aktivitet i morra da? vet ikke!  men håper søstern og tantebarna er ledig for aktivitet.  skal sende henne en sms senere.

Pappan og nevøen min skal synge med DDE i dag og jeg skulle gjerne vært på konsert.. Spent på å høre hvordan det har gått.

Skjønner godt du er litt gretten da ja...[8D] Du får trøste deg med noe godt istedet da..[;)]

Gretten selv i dag...[:'(][8D]

ORIGINAL: *MissMe*

Skjønner godt du er litt gretten da ja...[8D] Du får trøste deg med noe godt istedet da..[;)]

har kost meg med en skål med youghurtis med caramel og mandler NAMNAM!

ORIGINAL: TauZa

ORIGINAL: *MissMe*

har kost meg med en skål med youghurtis med caramel og mandler NAMNAM!

Mmmmm.... *Misunnelig*[;)]

Hva med en lang gåtur? og en varm kakao etterpå - kanskje litt tegnestund med Ådne mens Heine sover?
bake litt sammen?

Nei er ekle dager når man ikke er helt på topp og har lite å finne på i tillegg[:'(] håper morgendagen blir bedre[:)]

trilletur på museumsområdet. Avsluttet med kafebesøk [:)]

Back
Topp