Sur lukt

Lizz83

Gift med forumet
Det lukter så surt i leiligheten vår (ja, nesen min er supersensitiv nå), men jeg kan ikke finne ut av hvor lukten kommer fra. Søppel tømmer jeg hver dag og har ikke noen tomme melkekartonger liggende heller. Snuppa bruker heller ikke bleier lengre. Noen som har noen tips?

Lurer nemlig litt på om det kan komme fra sluken i kjøkkevasken.

Død mus/rotte i gulv eller vegger....??

Lizz83 skrev:
Det lukter så surt i leiligheten vår (ja, nesen min er supersensitiv nå), men jeg kan ikke finne ut av hvor lukten kommer fra. Søppel tømmer jeg hver dag og har ikke noen tomme melkekartonger liggende heller. Snuppa bruker heller ikke bleier lengre. Noen som har noen tips?

Lurer nemlig litt på om det kan komme fra sluken i kjøkkevasken.

Den kan vel fort være vasken, kjenner du lukta sterkere om du stikker nesen ned der? 
Det kommer jo en del matrester og sånt oppi der. Du kan jo prøve å helle i litt klor eller noe fra en rørleggerforetning, de har sånne fine greier som kan fjerne lukt eller fjerne ting som blir liggende, uten at det ødelegger rørene. Både JIF og Plumbo bør du ligge unna. 

vannlås til vaskemaskin el.n.
men prøv først med klor i vaskene og se om det hjelper på :)

Takk for tips! Skal løpe på butikken å kjøpe klor til å helle nedi vasken. Har en sterk misstanke om at det er der det kommer fra.

Kjenner de andre lukten? I så fall ville jeg prøvd klor.

Hos oss har kjøkkenet plutselig begynt å stinke hver gang jeg har fått positiv gravitest. Ingen andre kjente lukten, men jeg tvang den stakkars mannen min til å helle alt mulig rart ned i avløpet, klorvaske alle skuffer og skap, ta av sokler, vaske oppå skapene og bak hvitevarene ørten ganger. Ingenting hjalp. Lukten forsvant på mirakuløst vis da barna ble født. :P

Sukkertopp skrev:
Kjenner de andre lukten? I så fall ville jeg prøvd klor.

Hos oss har kjøkkenet plutselig begynt å stinke hver gang jeg har fått positiv gravitest. Ingen andre kjente lukten, men jeg tvang den stakkars mannen min til å helle alt mulig rart ned i avløpet, klorvaske alle skuffer og skap, ta av sokler, vaske oppå skapene og bak hvitevarene ørten ganger. Ingenting hjalp. Lukten forsvant på mirakuløst vis da barna ble født. :P

Hehe :-)
Ingen som har kommentert noe nei, men jeg tror ikke jeg innbiller meg dette altså.

Back
Topp