Sur i dag, jeg..

Lykke-Li

Forelsket i forumet
Blæh, for en elendig start på dagen.. :(

Kjenner at det bobler i hele kroppen, er rett og slett skikkelig sinna inni meg.

Er SÅ lei av å bli vekket kl. 5 av en sutrete 2-åring etter en natt med urolig søvn. Drømmer så mye guffent når jeg er gravid, bare om sykdom og død og elendighet. Våkner mange ganger om natten av disse ekle drømmene.

I tillegg er jeg så sliten for tiden, har bare ingen energi.

Lei av å være stiv i nakken (selv etter ørten kiropraktorbesøk), alltid ha husarbeid å gjøre selv om jeg føler jeg aldri gjør annet så tar det aldri slutt, lei av en grinete og sutrete 2-åring som bare er trøtt og sliten hele tiden, lei av at det aldri blir riktig på lønnsutbetalingen til mannen selvom han har fast månedslønn (hvor vanskelig kan det være liksom??) and the list goes on... :angry1

Skjønner jo egentlig at det er hormonene og lille frø som gjør at jeg føler meg så elendig, men det hjelper jaggu ikke på humøret. :cwm

huff...vet hvordan du har det :/ er ikke noe morsomt.
Har en trassig 3. åring som (på nytt) er begynt å komme inn til oss HVER natt/morgen,å som om jeg ikke sov dårlig fra før av pga vonde bryst,så knør hun så mye at jeg bare får duppet. planlegger husarbeide hver dag men kommer liksom aldri igang for det er så alt for mye annet å gjøre..
Trøst deg med at det bare er en periode og det går over :)) å at du ikke er alene! :)

Hehe godt å få klaget litt tenker jeg :) Hehe.. humøret her er ikke så ille i dag, men hender jeg har slike dager også :p hehe det går over hvertfall :)

Haha, ja det hjalp å klage litt. Satt og surmulte på jobben i hele går, og syntes synd på meg selv..

Søteste mannen ble jo vettskremt av raserianfallet mitt stakkars, så han hadde dratt tidlig hjem fra jobb og ryddet og brettet klesvask og ordnet. :love7

Etterpå tok han med meg og mini på BigHorn og jeg spiste jammi burger.

I dag er en mye bedre dag, mini var blid som en lerke da han våknet kl. 7.30 og jeg har fått sjokolade på jobben.

Så sånn går no' dagan som preggis, ikke lett å styre humøret.

Back
Topp