sur gubbe

ønskeråblimammatil4

Forumet er livet
Julibarna2014
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
ja nå har jeg en sur gubbe[:'(] vi hadde en diskusjon " krangel" om 17 mai[&o] jeg har litt lyst til å dra til byen imorra for jeg syntes det er litt koselig, men han nekter sefølgelig å dra siden han hater alt som heter kaos. skjønner at det er mye mas i byen, men det er litt kjedelig å sitte hjemme hver gang det skjer noe lissom. [>:]
 jeg kan jo sefølgelig dra men det er ikke bare bare å dra alene med to unger alene, en i trassalderen og en liten en[8D] og sefølgelig syntes jeg det er koselig å være med mannen min når han har fri for en gang skyld[:)] 
så nå ligger han å sover og furter ,
 før han skal dra på jobben igjen[:(]

huff det skal ikke være enkelt nei[&o]

Ta med deg jenta di og la minsten være hjemme hos gubben [;)] Jenta di har jo glede av 17 mai, alle unger liker jo det[:)]

Mannen min er lik din, men jeg sier bare når man velger å få barn så må man gjøre ting for de selv om man ikke alltid liker det [;)]

Jeg er heller ikke glad i 17 mai kaos. Men ikke rakkern om jeg hadde holdt meg hjemme på en slik dag med barn. Alt for barna![:)]

ORIGINAL: Rebecca85

Ta med deg jenta di og la minsten være hjemme hos gubben [;)] Jenta di har jo glede av 17 mai, alle unger liker jo det[:)]

Mannen min er lik din, men jeg sier bare når man velger å få barn så må man gjøre ting for de selv om man ikke alltid liker det [;)]

men han spiser jo bare pupp

ORIGINAL: Sicily

ORIGINAL: trollkjærringa

ORIGINAL: Rebecca85

men han spiser jo bare pupp

Så får mannen din vær så god være med. Jeg er enig med Rebecca85. Å være voksen og å ha barn innebærer ofte å gjøre ting man ikke har lyst til og å ofre seg litt for barnas del. 17.mai er jo barnas dag!

Da får han bare bli med ja, litt får man "offre" seg for ungene sin glede [;)]

å takk for støtten alle sammen[:)] tenger virkelig det nå følte bare det var jeg som var sta og sær her[&o]

ORIGINAL: trollkjærringa

å takk for støtten alle sammen[:)] tenger virkelig det nå følte bare det var jeg som var sta og sær her[&o]

Nei det er du ikke!! Han gubben din som er litt sær og litt ego [;)]

Skjønner det er mye styr på 17 mai, men det er nå den 1 dagen i året [:)]

Back
Topp