Suprise!!!

Cesk88

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Vel, oul overstått. Etter alle bekymringene kan jeg senke skuldrene :) småen ser helt fin ut, men må inn igjen om en uke da de ikke klarte å se alle detaljer på hjertet.

Jeg såg for meg en til gutt i huset da jeg kun har gutter fra før av, men jaggu med er det en jente som kommer ❤️ :) :)
 
Gratulerer med en liten jente :) å så bra alt ser bra ut så langt :)
 
Vel, oul overstått. Etter alle bekymringene kan jeg senke skuldrene :) småen ser helt fin ut, men må inn igjen om en uke da de ikke klarte å se alle detaljer på hjertet.

Jeg såg for meg en til gutt i huset da jeg kun har gutter fra før av, men jaggu med er det en jente som kommer ❤️ :) :)

Åh så gøy og koselig! Gratulerer!! :)
 
Vel, oul overstått. Etter alle bekymringene kan jeg senke skuldrene :) småen ser helt fin ut, men må inn igjen om en uke da de ikke klarte å se alle detaljer på hjertet.

Jeg såg for meg en til gutt i huset da jeg kun har gutter fra før av, men jaggu med er det en jente som kommer ❤️ :) :)

Gratulerer:)
Jeg skal også opp igjen å se på hjerte i uke 22.Klaffer og alt så normalt ut,de fikk bare ikke målt for hu sprella å snudde seg i ett :p
 
Gratulerer med jenta :)
 
Back
Topp