suprise babyshower!

Ulvemamma

hekta på forumet
I går skulle jeg, samboer og snuppa på middag hos en vennine, men når jeg kom inn døra sto alle vennene våres der, først skjønte vi ingen ting for de bare sto der uten å si noe :p (tror de egentlig skulle si overaskelse) Etter noen sekunder begynte det å gå opp for meg! Herregud jeg ble glad og rørt på en gang :D Fikk 3 etarsjer diaper cake med smekker, sko og koseklut, og en hel eske med alt mulig babyutstyr og ting til meg, var alt fra spa sett, kremer, smokker, baby leker, gavekort hos foto knutsen, kluter, helseteppe, store bind til etter fødselen , en kondom :p, baby neglsaks, brystvorte krem (siden jeg skal amme), q-tips, vaske servieter, baby olje, shampoo, skumbad, intimsåpe, måle spryte til tran og fire strømpebukser...rettere sagt alt mulig :D Var også taco middag, og babyshower leker. Koste meg så utrolig masse! Føler at jeg virkelig har gode venner som gjør noe sånt for meg, føler meg virkelig satt pris på :)

Åhh så koselig :) Du er heldig som har slike venner :) :)

Så koselig:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Så herlige venner du har da, hørtes kjempe koselig ut :D

Så kjekt :-) Høres ut som en kjekk kveld! Gavekortet fra fotoknudsen må du kanskje bruke fort, iom de er konkurs?

Så kjekt! Snille og gode venner du har:D

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Jeg også ble overraska med babyshower igår!! :D Mamma og søstra mi skulle bare ta meg med ut på en liten ''jentetur'' ettersom vi feira bursdagen min i helga.. Skjønte jo ingenting,før vi sto inne i stua til venninda mi. Tilogmed ikke da vi parkerte utenfor blokka hennes.. Og mamma kunne veien dit! Hun har aldri møtt denne venninda mi før engang :P Så det var morro!!

Vi er jammen heldige :D

så kos :) Ønsker meg virkelig babyshower jeg og, men blir nok ikke på denne jenta. Heldige dere som har sånne venner :)

Jeg også ble overraska med babyshower igår!! :D Mamma og søstra mi skulle bare ta meg med ut på en liten ''jentetur'' ettersom vi feira bursdagen min i helga.. Skjønte jo ingenting,før vi sto inne i stua til venninda mi. Tilogmed ikke da vi parkerte utenfor blokka hennes.. Og mamma kunne veien dit! Hun har aldri møtt denne venninda mi før engang :p Så det var morro!!
Vi er jammen heldige :D

Var litt sånn her å.la liksom ikke merke til at vogna til hu ene vennina mi sto i gangen:p

Back
Topp