Supre gravidkjoler til sommeren

SilkSpectre

Forelsket i forumet
Må bare tipse alle som er glade i 50-talls klesstilen om at Kapp Ahl kom med sin vintage-kolleksjon i dag.

Jeg var innom og kjøpte meg en kjole og en topp som kommer til å være perfekte til sommeren! Veldig flotte å flashe de nye brystene med også [:D]

I tillegg kjøpte jeg to kjoler til jenta jeg ikke vet om er i magen, en kjole til 17 mai 2011. Mannen var helt med. Galskap [;)]

Damn you!!! må bøffe bankortet til gubben ja, der var det mye snacks [:D]

p
ORIGINAL: _Dollface_

Jaaa! Så gøy at du er enig [:D] Jeg elsker perioden fra før, og den blir jo bare enda bedre nå som vi fylles ut både her og der!

Jeg holdt på å kjøpe denne, men da sa mannen strengt:"nei"!

Så kjekk info du kommer med![:D] Det er jo kjempeflott med å være gravid i kjole!

Så koselig at dere kjøpte en kjole tilfelle det blir jente.. Får jo alltid gitt det bort hvis det blir gutt!
Jeg har gjort akkurat det samme, kjøpt både blått og rosa i klær jeg synes va fine![;)]

ORIGINAL: Lille Mollå

Så kjekk info du kommer med![:D] Dette må jeg kjøpe! Kjempeflott med gravid kjole!![:D]
Så koselig at dere kjøpte en kjole da hvis det blir jente.. Får jo alltid gitt det bort hvis det blir gutt! Jeg har gjort akkurat det same, kjøpt både blått og rosa i klær jeg synes va nydelige![:D]

Så bra å høre at det ikke bare er meg som kjøper uten å vite [:D] Du burde definitivt dra og prøve, jeg synes i alle fall de plaggene jeg prøvde satt veldig fint med mine nye attributter!

Ooooo!!! Jeg eeeelsker swingkjoler! Hjertelig takk for tipset[:)] Gleder meg til å gå beserk med mannens kort, hehe! [;)]

Fantastiske kjoler!!!!!![:)] Tusen takk for tipset. Jeg skal i hvert fall dit og shoppe litt (når jeg får penger) [:D]

ORIGINAL: SilkSpectre

p

Jaaa! Så gøy at du er enig [:D] Jeg elsker perioden fra før, og den blir jo bare enda bedre nå som vi fylles ut både her og der!

haar di den på kappahl også??? den skal jeg haa:)

åååå jaaa Kappahl har masse fint! tenkte jeg skulle ta meg en tur på mamma-avdelingen deres snart [:)][:)]

ORIGINAL: maryjoleen

p

haar di den på kappahl også??? den skal jeg haa:)

Jepp, det har de! Jeg er på vei bortover nå for å kjøpe den i all hemmelighet for jeg greier ikke riste den av meg [;)]

ååååååh! Jeg har alltid hatt en KJEMPESTOR entusiastme for 50-tallet. SÅ NÅ skal de komme med det som jeg sikkert ikke passer i det til sommeren:S.. (Jeg er litt stor fra før, så må vente meg at jeg ikke passer i det med gravid mage i tillegg:S) huff.. hehe

åååååååhhhhh, så mye fint!!! Tusen takk for at du deler! :D

ORIGINAL: *I have a dream*

ååååååh! Jeg har alltid hatt en KJEMPESTOR entusiastme for 50-tallet. SÅ NÅ skal de komme med det som jeg sikkert ikke passer i det til sommeren:S.. (Jeg er litt stor fra før, så må vente meg at jeg ikke passer i det med gravid mage i tillegg:S) huff.. hehe

Dra og prøv den snørekjolen, den tipper jeg passer uansett! Men du bør være kjapp, for de begynner allerede å gå tomme for de fineste tingene. Var en litt større dame der da jeg handlet, og hun så smashing ut! Vi kjøpte begge to [:)]

En annen liten kjolehemmelighet jeg kan dele for dere som liker slikt, er at de på Fretex og Uff har veldig masse 70-tallskjoler med kule armer, empireliv og fantastiske mønstre. Spesielt på de litt mer fancy variantene av butikkene. Disse passer også helt perfekt på gravidkroppen og er superdeilige til sommeren!

http://www.cellbes.no/

Et lite tips og.. Fikk den opp når jeg søkte på mammaklær, er egentlig en side for oss litt storvokste, men var veldig billig, og en del fint :)

p

DEN var søøt, og jeg som bare vil ha gutter a, nei hadde vært stas med ei jente når en ser sånt da[:D]

Digger fretex og bruktbutikker, er en stor bruktbutikk OG en fretex i nær avstand, begge har stort utvalg og ofte mye snacks... er ikke såå glad i og shoppe men da tar jeg fort litt av[:D]
Tenkte og stikke og se om de hadde noe igjen på mand er sjelden jeg finner noe sånt jeg liker...[:)]

Back
Topp