Supre augustdamer :):) la oss skravle :)

sorciere_

Forumet er livet
VIP
Jau, eg lager no innlegg i hytt og pine, eg...... :p hugse i februarforumet kunne vi få ein tråd på 20 sider iløpet av eit døgn, kun fordi vi satt og skravla :p *knegg*

Kl er 12, og eg er fremdeles supertrøtt... Har helt innpå eit krus kaffe, laga togbane og sett dinosaurtoget... No leiker eldste med lego :p nikolai ligger i senga, lager litt lyder no og då, men håper han skal sovne snart :)

Har snødd og regna ein del i natt, så verken eg eller min kjære har lyst til å måke g frykt for at snøen er veldig, veldig tung :p

Weeeho.... :P

Kommet 20 cm med snø her også i løpet av natte, det var slett ikke etter planen.. Ser for meg at det blir dritt å kjøre flyttelass i denne snøen, kanskje spesielt siden brøytern er sååå kjapp av seg...

har hørt at nokon brøytefolk jobber fulltid vedsida av brøytejobben... Men eg klarer ikkje sympatisere, for det er ingen som tvinger dei til å ta på seg den jobben. Her er det faktisk byggefeltet som er verst. hadde brøytefolka komt når det var regn eller mildt vilel vi ikkje hatt så vanvittig sporete bakker!!

Her i borettslaget er vaktmester super, og er ofte ute og brøyter før kommunen. En fordel med å ha en vaktmester som også bor her.

I dag er det skikkelig drittvær i >Trondheim. Storm. :( Har lyst å gå tur, men frister ikke spesielt i dette været. Driver og baker brød akkurat nå, og lillegutt ligger og tar en liten dupp. Storebror sover også, han har vært på lan i kirka, og har vært våken til 11 i dag. :P Planen videre i dag er vel mest lek og tull inne. samt matlaging. Burde vel ha vasket gulvene, men spørs om jeg får til det når gubben er på jobb.

Her skulle gulvet hatt besøk av støvsugaren... Men det er så vanskelig når det enten er ei stor togbane på gulvet eller bilbaneteppe med småbiler spredd rundt på gulvet :P
Har eigentleg gitt opp husarbeid i helgene, og har innført etterhelgsvask istadenfor før helgevask :P

har hørt at nokon brøytefolk jobber fulltid vedsida av brøytejobben... Men eg klarer ikkje sympatisere, for det er ingen som tvinger dei til å ta på seg den jobben. Her er det faktisk byggefeltet som er verst. hadde brøytefolka komt når det var regn eller mildt vilel vi ikkje hatt så vanvittig sporete bakker!!

Jada, han jobber til 16, men skulle komme å brøyte etter det. Samtidig har han påtatt seg det meste av kommunal brøyting her i bygda, så man skal være glad man ikke har behov for ambulanse eller brannvesen på besøk.

Det er jo håpløst... Brøyting kan det jo vere behov for 24/7 om vinteren... Og iallefall før kl 16 på ein lørdag :p

Eldstemann har fått seg eit lite bad, men syntes plutselig at det var kjempeskummelt at proppen ikkje er tett, og dermed renner det vatn ned i sluken... Akk.. merker eg av og til har problemer med å vise forståelse for alt han blir så redd for... Forklarer rolig at det skal vere slik, og kvifor det skal vere slik... Men neida, bade meir er fryktelig skummelt :p ....på tross av at det seinast på torsdag var kjempekjekt, og på akkurat samme måte.. håper han ikkje skal inn i ei "redd for å bade" byge...... Akk...

Han høres så søt ut når han er sånn bekymret. Skjønner allikevel at det blir litt slitsomt. ;)

Her erminstemann snart på dupp to i dag etter å ha sutret nonstopp en time. Håper han sover iallefall en time så jeg får tatt meg inn. ;-)

Hehe ;) det er faktisk søtt nokon gonga, men av og til blir det litt mykje :p men har lese om det, så eg ikkje skal forverre det :p så får eg berre glede meg til denne perioden er over..:P

Håper I sov enda lenger enn ein time :) tida dei sover går alt for fort dersom mor er trøtt :p

Facebook har ødelagt for skravlingen ;) Hehe

J er jo herlig bekymret :) Men forstår veldig godt at det må være slitsomt når det gjelder alt og ingenting! Synes du er flink som setter deg inn i det og leser om hvordan du skal takle det :D

Facebook har ødelagt for skravlingen ;) Hehe

J er jo herlig bekymret :) Men forstår veldig godt at det må være slitsomt når det gjelder alt og ingenting! Synes du er flink som setter deg inn i det og leser om hvordan du skal takle det :D

Signerer mrria. :D

nååh ;) takker og bukker ;P Ja, for det ER vanskelig å ikkej avfeie fullstendig at lampa som henger i stova er skummel.... samme lampa som ALLTID har vert der :P Menneh, prøver ås godt eg kan :P

Haha, rart at det plutselig kommer da? Er det typisk for alderen?

Hvor finner man denne topp 100 lista?? Må følge med i tilfelle jeg kommer meg inn der ;)

Hvor finner man denne topp 100 lista?? Må følge med i tilfelle jeg kommer meg inn der ;)

Jeg lurer også! Noen som har en link? Kunne sikker funnet det fra laptopen, men er ikke så dreven med alt mulig på nettbrett .. ;)

Bra! :D

nå må jeg ta en pause, skal se Greys med mannen, har fått han til å se alle episodene med meg ;)

Her får jeg kommentarer på at jeg ser mye på fem. ;)

Back
Topp