Suppori bæresele

Earthling

Glad i forumet
Septembermødre <3
Septembergull'17
Noen som har prøvd denne?
Sandviks har denne i nettbutikken sin, den ser jo ganske genial ut. Liten og lett å ta med seg, og kjapp å putte ungen oppi ved behov. Det er jo ikke noe å hvile i selvsagt, men av og til vil de bare bli bært..
https://www.sandviks.com/suppori

Har ikke prøv akurart denne, men mange andre slynger.
For det første blir det fort tungt å bære barnet på en skulder (begge mine har vært 10kg på 6mnd kontrollen), og jeg har alltid følt at jeg likevel må holde på de... Men til å f.eks. levere storebror i bhg ble den noe brukt...
Jeg har gitt bort mine (skulle jo ikke ha flere), kommer ikke til å bruke penger på ny...

Har ikke prøv akurart denne, men mange andre slynger.
For det første blir det fort tungt å bære barnet på en skulder (begge mine har vært 10kg på 6mnd kontrollen), og jeg har alltid følt at jeg likevel må holde på de... Men til å f.eks. levere storebror i bhg ble den noe brukt...
Jeg har gitt bort mine (skulle jo ikke ha flere), kommer ikke til å bruke penger på ny...
Ja det står at man alltid må ha en arm rundt ungen når man bruker den. Men jeg går jo og bærer så mye på hofta likevel, og ser ut til at vekta vil ligge mye på hofta med denne og. Bare at man kan bruke litt mindre krefter på å holde ungen der :) har både ergobaby og sjal idag, men de tar litt plass å ta med seg overalt og sjalet tar i tillegg litt tid å få på seg.

Back
Topp