Suppe diette/Sykehus dietten

OneMore09

Glad i forumet
Noen som har prøvd den??
Man skal spise suppe ei hel uke å gå ned
mellom 5-8 kg.
Begynte med den i dag, bare for å få slankingen litt i gang
men er skeptisk.....noen med erfaringer??

Ikke gjør det, du blir veldig sulten og får innmari vondt i magen.

Jeg lagde den suppa, men klarte ikke holde ut en dag en gang. Dessuten er det kilo som kommer fort på igjen, desverre er det nok sånn at raske løsninger ikke er holdbare løsninger. Forsøk heller å legge om livsstilen om du vil ha varig endring. Lykke til :)

Har aldri prøvd det,men lurer på noe.
Er det samme kas suppe du spiser og ellers hvordan foregår den kuren der og må du gjære noe annet og når du går på det?

++++hjelper deg og dytte

Det er vel en form for ketolyse/lavkarbo minner jeg å huske, da jeg prøvde dette her en gang på 90-tallet.

Suppedietten består av en spesiell kål-basert suppe med diverse ingredienser for å få litt smak på den. Kål i seg selv er jo vanndrivende.

Og så er det jo det du skal spise ved siden av i løpet av den uka kuren varer. Og absolutt ingenting annet.  Da det er "kjemisk prosess" som skjer i kroppen.

Etter endt kur bør man IKKE gå rett tilbake til å spise "normalt", men heller holde seg på ketogen/lavkarbo-kost.

Kuren i seg selv er jo nesten detoxinerende, den driver ut overflødig vann, og rensker opp i systemet.  Som i og for seg er lurt en gang i blant, og det finnes jo utallige måter å gjøre dette på.   Da får man rensket opp, og blir kvitt unødvendige "avfalls-kg", som ikke er egentlige kg.

Som en litt sunnere kickstart er det jo bra, (sånn i forhold til shakekurer og diverse ræl...). Men det forutsetter jo at man klarer å ete bra og sunt og lavkarbo etterpå.

Back
Topp