Suplex B

Rock Mommy

Elsker forumet
Septemberlykke 2015
Jepp! Driiiit lei av å alltid rense håra mine fra ungen, klær, vask, dusj, gulv... ja, ALT! Stakk innom LIFE og kjøpte meg B vitaminer med kjerringrok og sink og håper dette vil gjøre susen for meg! Enten miste MYE mindre hår, eller bare slutte å miste det!! Jeg er så tynnhåra at det er ikke artig engang, jeg har til og med viker... yes, det er sexy det...

Noen som har prøvd denne eller lignende, og funker det? :)

Går det å bruke mens du ammer?? Håper det virker da.. Let us know[:D][:D]

I følge helsekost dama så skulle det ikke ha noe påvirkning på amming eller melk eller noe... Håper det stemmer... :S

Driver å leser litt på nett nå om erfaringer fra andre forum og greier (skulle kanskje gjort dette FØR jeg kjøpte, men :P ) og mange anbefaler nettopp Suplex B, skal visst minke avfallet og gjøre hår, negler og hud bedre og sterkere... Skader tydeligvis ikke å prøve, er jo vitaminer :)

Jeg begynte med Suplex B når jeg var gravid, og merka faktisk at jeg fikk tykkere hår etterhvert, tok litt tid da[:)] Meeen, for en måneds tid siden gikk jeg tom, og har ikke fått surra meg til å kjøpe ny enda[8|] Og rett etter at jeg slutta begynte jeg å røyte som ei bikkje! Er helt sjukt, rart jeg har at hår på hodet[&:][&:][&:] Veit ikke om det er tilfeldig eller om det er fordi jeg slutta å ta pillene da[;)]
Tror ikke det gjør no å amme mens man tar de, snuppa mi er nå helt normal hu i hvertfall (eller, det er hu forsåvidt ikke, hu er SÆÆÆR, men tror ikke det har noe med Suplex'n å gjøre)[8D] Hehe...

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, he he he he!!! [:D][:D][:D]
Har nevnt det produktet i flere sammenhenger her inne også he he he!!

Jeg digger suppelx B!!! :) : ):) Har brukt det flere ganger og brukte det også når jeg ammet snuppa.

SKal begynne på det nå igjen, jeg bare glemmer det hver gang jeg er forbi helsekosten, he he he!!!

Åhhh, jeg er så enig med deg - dritlei av alle de brune lange hårene som finnes OVERALT. Har fått forbud fra sambo om å kaste håret i do - han er redd den skal bli tett...hehe!
Men jeg har spist supplex B i 3-4 uker nå, 3 stk hver dag - men må innrømme at det er like mye hår overalt fortsatt! Men det kan jo ta litt tid, så jeg knasker videre å håper på ett mirakel :p
B-vitaminer er uansett aldri feil - har hørt at myggen ikke liker deg så godt om du spiser det også, så aldri så dumt at det ikke er godt for noe...hehe!

Det tar jo en stund før kroppen "godkjenner" tilførselen av stoffet. Er jo ikke gjort på en to tre, he he he he!! Veldig mange misforstår akkurat den der og gir opp for fort :)

Og la oss ikke glemme at det er ikke så lenge siden vi fødte og hormonene er fremdeles i villbane. Og de hormonene kan være ikroppen i tre år, så vi må jo også være litt tålmodige ;) :)

Oi, såpass ja - 3 år....da kommer jeg ikke til å ha hår igjen....og jeg har myyyyye hår altså...knis knis!

Neida, vet ting tar tid - men er en ganske utålmodig sjel....og de håra....gud - jeg er dritlei av å støvsuge :p
I tillegg har vi en langhåra blondis katt også - og han burde serriøst tatt litt supplex B!!!

åååå shiiiiit!!! 3 år?! Og vi som har planer om en til om 3 års tid, blir jeg jo aldri ferdig :p

Hehe, blir bare en evig rundans med hår da - kanskje like greit å ta barbermaskinen først som sist...

neitakk:P Har så tykt hår atte:P det eg mister trur eg berre er naturlig hårløsning som alle har:P

Back
Topp