Supertrøtt!

GlaJenta88

Elsker forumet
Flere som har merket noe til tretthet så langt? Jeg har kastet opp så og si hver dag i to uker, så jeg har kjent på å være sliten, men ikke så _trøtt_! Nå har det jo vært noen lange dager i det siste, men idag stod jeg opp vanlig i 08-tiden ca. Gikk inn i senga for en dupp i halv tolv-tiden (pga litt begynnende hodepine) og våknet.. halv fire! FIRE timer bare schvopp. Hadde jo egentlig masse planer idag og, men tror jeg må se langt etter å få til det nå. Kastet opp med en gang jeg stod opp gjorde jeg og. Nå bare halvsitter/ligger jeg i senga og gjesper.. Hellan. La de neste 7 ukene rase forbi!

~ ♥ ~ > Sendt fra mobil < ~ ♥ ~

Kjenner til det... dødtrøtt.. sliter veldig å holde mer enn 2 timer i familieselskapene.. sovner i det jeg treffer senga og våkner småkvalmen etter kort tid for å tisse... våkner flere ganger om nettene av dette opp å tisse styret... mistenkerbdet er en av grunnene til jeg er trøtt.. :rolleyes:

Men jeg liker ikke mens smertene... de skremmer meg... noen ganger må jeg nesten sjekke om jeg blør... :confused:

Prøver bare å minne meg selv på at kvalmen er et godt tegn :)

Kjempe trøtt! Og flere dager med kveldsvakter tar på!

Trøtt, men vet ikke om jeg er mer trøtt enn jeg har vært ellers i høst ;)

Veldig trøtt, men litt usikker om jeg har vært litt ekstra trøtt i det siste eller ikke ;)

Newbieme: Såpass ja! Familieselskapene tar jo vanligvis litt på også de ;) Er menssmertene vondere enn vanlig? Jeg har gått med så og si kroniske murringer siden positiv test, men det gjør ikke direkte vondt. Kvalmen er dessverre og heldigvis et godt tegn;)

September14spire: Ja, det skjønner jeg! Jeg har ikke vært på jobb siden positiv test, så er voldsomt spent på hvordan jeg kommer til å takle hverdagen om ei uke ;) Lever i håpet om at det verste er over innen da :p

chaatzy: Fnis! Men det er jo forskjell på å være trøtt og faktisk sovne av :p Godt at sola har snudd og at vi sakte, men sikkert går mot lysere tider med mer energi;)

Septemberspire<3: Haha, ja, det er vel kanskje døsetid nr. 1 denne tiden her fra før av. Masse mat, mørkt ute og litt for varmt inne;)

Jeg fikk gått/jogget en liten tur istad da. Det og en påfølgende dusj hjalp veldig føler jeg :) Dessverre må jeg innrømme at jeg kjente stikkinger i området rundt halebenetnog nedover i det ene benet sånn ca 7 min ut i turen :/ Fikk akutt bekkenløsning med forrige inuke 20-22. Da måtte jeg gå med krykker og fikk ikke lov til å bære håndveske engang pga skjev vektfordeling. Må ringe legen på nyåret og høre om fysioterapi kan hjelpe allerede nå tror jeg. Ønsker IKKE det helvete der igjen! Kvalme og oppkast kan jeg leve med, men den smerten der 24/7 frister ikke :(

~ ♥ ~ > Sendt fra mobil < ~ ♥ ~

Newbieme: Såpass ja! Familieselskapene tar jo vanligvis litt på også de ;) Er menssmertene vondere enn vanlig? Jeg har gått med så og si kroniske murringer siden positiv test, men det gjør ikke direkte vondt. Kvalmen er dessverre og heldigvis et godt tegn;)

September14spire: Ja, det skjønner jeg! Jeg har ikke vært på jobb siden positiv test, så er voldsomt spent på hvordan jeg kommer til å takle hverdagen om ei uke ;) Lever i håpet om at det verste er over innen da :p

chaatzy: Fnis! Men det er jo forskjell på å være trøtt og faktisk sovne av :p Godt at sola har snudd og at vi sakte, men sikkert går mot lysere tider med mer energi;)

Septemberspire<3: Haha, ja, det er vel kanskje døsetid nr. 1 denne tiden her fra før av. Masse mat, mørkt ute og litt for varmt inne;)

Hihih hvem sa jeg ikke sovna av.. :p har faktisk sovna før kl 21 noen kvelder :p

Studinen88: ikke sterkere enn de sterkeste menssmerter men helt på høyde for å si det sånn :) Husker jeg var livredd for å miste pga det forige svanger... men tror nok det er et positivt tegn på at noe skjer der nede :p

Bekkenløsning er no dritt trøste og bære!! Begge svangerskapene mine har jeg vært mer eller mindre invalid i intervaller fra 15 uke... tror når en først har hat det så er sansynligheten stor for å få igjen... viktig å få på plass fysio, kiropraktor og basseng trening for forebygging :) Håper å slippe unna denne gang da *drømme*

Back
Topp