Supertrøtt! Samme innlegg som i september

GlaJenta88

Elsker forumet
Flere som har merket noe til tretthet så langt? Jeg har kastet opp så og si hver dag i to uker, så jeg har kjent på å være sliten, men ikke så _trøtt_! Nå har det jo vært noen lange dager i det siste, men idag stod jeg opp vanlig i 08-tiden ca. Gikk inn i senga for en dupp i halv tolv-tiden (pga litt begynnende hodepine) og våknet.. halv fire! FIRE timer bare schvopp. Hadde jo egentlig masse planer idag og, men tror jeg må se langt etter å få til det nå. Kastet opp med en gang jeg stod opp gjorde jeg og. Nå bare halvsitter/ligger jeg i senga og gjesper.. Hellan. La de neste 7 ukene rase forbi!

~ ♥ ~ > Sendt fra mobil < ~ ♥ ~

Jeg er og vanvittig trøtt. Sover godt om natta, men har allikevel sovet 2-3 timer på dagtid de siste dagene. Kaster heldigvis ikke opp, men føler meg veldig tung og sliten. Godt det er juleferie :)

Jeg sover veldig mye! Hvis jeg står opp tidligere enn 11 så sovner jeg brått en 2-3 timer iløpet av dagen! Men nå har jeg ME i tillegg så kan nok ha litt å si det også!

Jeg er og vanvittig trøtt. Sover godt om natta, men har allikevel sovet 2-3 timer på dagtid de siste dagene. Kaster heldigvis ikke opp, men føler meg veldig tung og sliten. Godt det er juleferie :)
Off! Det er så slitsomt å være trøtt og! Ja! Takk og pris for ferie!! Lurer veeeldig på hvordan det skal gå om ei uke. I full jobb og all hverdagens kjas og mas (og stress.. :/). Særlig morgenene må gå på skinner om lillemann skal "rekke" barnehagen og jeg jobben :p Nå bruker jeg minst en halvtime på å komme meg ut av senga for å ikke kaste opp. Krysser det jeg har for at det går over om ei uke :p

Jeg sover veldig mye! Hvis jeg står opp tidligere enn 11 så sovner jeg brått en 2-3 timer iløpet av dagen! Men nå har jeg ME i tillegg så kan nok ha litt å si det også!
Oi! Jeg kan ikke huske hvor lenge siden jeg sov til 11 ;) ME i tillegg til alle svangerskapshormonene må være kjempeslitsomt! Godt du får sove om morgenen i alle fall da :)

Er mye mer trøtt enn vanlig. Vanligvis er jeg a-menneske, men nå sliter jeg virkelig med å stå opp om morgenen, men det må man jo når man har en liten i hus fra før;) sover ingenting i løpet av dagen, det klarer jeg ikke. Men legger meg tidlig.

Heldigvis ikke så veldig plaget med det denne gang (foreløpig ihvertfall). Men har vært der tidligere så vet at det er slitsomt..og litt godt ;-) (såfremt at man bare kan legge seg)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Syns det er kjempeslitsomt!! Trøtt hele dagen, sover mange timer om natta, men må likevel ha en dupp eller to på dagen. Skal på kontroll 2.jan, så vurderer veldig sterkt å be om litt sykemelding, men får se litt :)

Sykemelding kan være en fin ting ja :) sist gang var jeg våken 2 timer av gangen det første trimesteret...men da hadde jeg heldigvis mulighet til å sove ved behov....

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Back
Topp