M MariaMommy Elsker forumet 27 Jan 2011 #2 ORIGINAL: Smulan* Har du fått sett på Modern Family?? :) Døds gøy serie [:D][:D]
Piñata Gift med forumet Oktoberskattene 2015 27 Jan 2011 #3 I LOVE IT [:D][:D] Yndlingsserien til både meg og mannen om dagen :)
Superteam Forumet er livet 30 Jan 2011 #5 hei:) vi så 1 episode, ikke heeelt der enda, men skal se et par til før jeg dømmer det:P
Superteam Forumet er livet 30 Jan 2011 #7 ORIGINAL: Smulan* Ja, du får se noen til da vettu :) ja må bare laste ned på nytt.. lastet ned complete season, men hehe.. så ikke at de hadde DUBBA det til nederlandsk eller noe sånt piss :P
ORIGINAL: Smulan* Ja, du får se noen til da vettu :) ja må bare laste ned på nytt.. lastet ned complete season, men hehe.. så ikke at de hadde DUBBA det til nederlandsk eller noe sånt piss :P
Piñata Gift med forumet Oktoberskattene 2015 30 Jan 2011 #8 haha, ja da skjønner jeg at du ikke gadd å se mer.. Må jo ikke se med nederlandsk tale ;-)
Superteam Forumet er livet 30 Jan 2011 #9 ORIGINAL: Smulan* haha, ja da skjønner jeg at du ikke gadd å se mer.. Må jo ikke se med nederlandsk tale ;-) nei det funket svært dårlig skal jeg si deg :P hehe..
ORIGINAL: Smulan* haha, ja da skjønner jeg at du ikke gadd å se mer.. Må jo ikke se med nederlandsk tale ;-) nei det funket svært dårlig skal jeg si deg :P hehe..