supertakknemli for tips!!!

Valentina*

Glad i forumet
Farmor bler 90 år IDAG!!!! Dagen ska ikje feiras før på søndag å eg trodde alle sko ha me gaver då... men va jo feil alle sko levera di IDAG.

Så eg slide! Har INGEN peiling på ka eg ska gi...d e liga vanskeli kvert år.... evig takknemli om någen har forslag t gave så ei gammal dama på 90 år så egentli har alt trenge????

ps. inge forslag e for domme, kjør på!

HJELPES! Sånt er vanskelig! [&:]

Hva med en sånn *husker ikke navnet*, sånn nål med pyntpåting man kjøper på en gullsmed?

Ja si det. kan være så mangt. digitalfotoramme med bilder av barn,barnebarn,oldebarn- frukt/kurv med mye forsjellig oppi. gavekort til hud/hår /fotpleie. trenger hun noen nye klær? genser,bukse, strømper,sko, parfyme. nattklær. sengetøy. el bare blomster,sjokolade. som oftest er det slik når de er så gamle at de føler at de ikke trenger noe nytt.,men ting slites og må fornyes fordi om man er 90 år Gratulere med farmor,og lykke til med gave innkjøpet

Hva med en korg også legger oppi dev ting som ho trenger/bruker
eks shampo/balsam evt andre hårprodukter hvis ho bruker det
kaffe/te
kjeks
ost ol.
Hudprodukert (såpe eks).

Huska at det gjorde vi til min bestemors 80årsdag + at ho fikk en lit stor og fin blomsterdekrasjon.
Vi la oppi div ting oppi korga som vi viste hva ho brukte/trengte.

En kurv med god vin, te, sjokolade, noen gode marmelader/syltetøy, oster?
Ta henne med på teater? Ut å spise en bedre middag?
Gavekort hos frisør/fotpleie?
Bøker? Evt lydbøker?
En god, fin, lun ull-cardigan?

noe spiselig eller drikkende. kansje en kurv med div pålegg, kaffi, evt vin, noen hjemme bakede rundstykker osv.

oi dåkk e jo flinke jo!!!!

kossen kåmme dåkk på alt så fort, eg har fundert i ett døgn å ikje komt på någe!!!! TUSEN TAKK! utroli mange bra forslag alså!

Lure på åm eg går for gavekort t fotpleie + frisør + ett inramma bilde av mini! Far min har kjøpt digitalramma som alle i slektå har lagt inn masse bilder på, d e jo kansje den mest geniale gaven!

Tenk 90 år wow, d e ikje verst! Hu bor aleina å jørr alt sjøl å e ei heilt fantastiske dama, hu fortjene d besta å eg glede meg t feiringå på søndag [:)]

ORIGINAL: Vand

Hva med en sånn *husker ikke navnet*, sånn nål med pyntpåting man kjøper på en gullsmed?

å d ska eg huska t neste bursdag hu har [:)] hu like sånne ting!

Fallskjermhopp er jo trendy[:D][8D]

ORIGINAL: Inmari

Fallskjermhopp er jo trendy[:D][8D]

ha ha ha, ja eg suns eg ser!!!!! [8D] då tror eg heller d hadde passa bedre me ett par trendy solbriller [8D]

ORIGINAL: Frk_Rosa

ORIGINAL: Vand

å d ska eg huska t neste bursdag hu har [:)] hu like sånne ting!

Brosje heter det :)

Back
Topp