Supert....

malone

Gift med forumet
Da har lillegutt fått omgangssyke (første gang). Passet jo veldig bra da vi er alene i helga, pappan er på hyttetur. Spydd utover oss begge og sofaen, hjelper jo veldig på min kvalme det her....[:'(]

uff da god bedring til lillemann[:)]

Takk for det. Veldig kjedelig å sitte inne i detta flotte været også. Får se om det hjelper utover dagen, så vi kommer oss en liten tur ut.

heldigvis har ikke gutten min på 2 hatt det enda og håper han slipper det hvertfall nå fremover.. når jeg tenker meg om har han aldri hatt det heller, bare sånn syk at han har hatt feber og vært forkjølet, aldri spysjuka..
huff, kjønner det er ugreit for dere begge nå da[:'(]

Første gang han har det, passa rimelig dårlig at det kom nå, men men. Nå har han endelig sovnet, så får bare håpe det ikke blir noe i natt. Jeg sitter iallefall og koser meg med indisk mat og masse blader.

ORIGINAL: malone

Første gang han har det, passa rimelig dårlig at det kom nå, men men. Nå har han endelig sovnet, så får bare håpe det ikke blir noe i natt. Jeg sitter iallefall og koser meg med indisk mat og masse blader.

huff, gruer meg til det blir lillegutt sin tur! får håpe det går bra inatt og du får sovet en god natt søvn[:)]

Back
Topp