Supert!

*LykkeLoppa*

Glad i forumet
Februarlykke 2015
mensen er ikke kommet, så da er syklusen på tur! Så da må jeg vente enda lengre før jeg kommer igang men neste ivf forsøk! :( ingenting går som det skal om dagen :(

Her kom heller ikke tanta til tiden, 13 mars. Men hun er nok rett rundt hjørnet håper jeg :) Skal du igjennom ivf når den kommer? Vi skal det, så da er det ekstra kjipt at menstruasjon ikke kommer til tiden. Ventetiden kan være lang...

:(:(:( for no dritt!! Er det ikke det ene så er det no annet :(:(:( håper den dukker opp fort som fy! Venting er pyton :(
Stor klem

Her kom heller ikke tanta til tiden, 13 mars. Men hun er nok rett rundt hjørnet håper jeg :) Skal du igjennom ivf når den kommer? Vi skal det, så da er det ekstra kjipt at menstruasjon ikke kommer til tiden. Ventetiden kan være lang...

Ja skal det så nå blir det ekstra lang ventetid og så havner hormonhelvete midt i eksamen... Huff og huff...

Huff det er så typisk at den utsetter ankomsten når vi ønsker å komme igang.. Satser på den er rett rundt hjørne og at alt går fint :) Hormonhelvete ja.. Huff, sist var det ganske kjipt så det ble ikke mye fokus på skole for min del. Får håpe du slipper masse styr med hormoner i eksamenstiden :)

Hvis man venter på mensen så kommer den som regel ikke når man vil. Det kan jo skyldes stress også. Lykke til!!

Klem fra meg, og masse lykkeønskninger om at mensen kommer snaaaart :D

<3

Back
Topp