Supernervøs

Pregosaurus

Andre møte med forumet
Sitter med nervene i halsen og gruer meg til i morgen ..
Da er det tidlig UL..
Er ekstra skummelt siden eg forrige gang eg skulle på tidlig ul fant dei ikke noe hjertelyd..
Har ikke hatt blødninger , ikke smerter ( annet enn de vanlige stikkene) og moderate symptomer, men det hadde eg jo sist og.. Er så redd for at kroppen lure meg denne gangen og, var ikke litt forberedt sist ..
Men forskjellen denne gangen er at eg har litt kvalme innimellom , regner dette som positivt.. Men symptomene mine er så sporadiske, har minimum 2 panikkanfall om dagen der eg er sikker på at eg mister..
Noen andre som har hatt MA(missed abortion) og eventuellt har dere/noen denne panikken for om det er liv? Tør nesten ikke si høyt at jeg er gravid , er blitt så overtroisk at eg innbiller meg at eg skal "jinxe" det om eg sier det høyt :p

Eg sitt i akkurat samme bås som deg, og kjenne på dei same følelsane. Skal sjøl på tidlig UL i morgen, og lite symptomer. Ikkje trøtt ein gang! :( Håper for begge at spiren har det bra :) lykke til ;)

Ønsker deg lykke til og håper på drt beste!

Takk
Er litt trøtt innimellom men er usikker på om deg er pga bilferie med fartsgal mann eller pga graviditet
Krysser fingrene for hjerteslag i morra for begge❤️
Tenker at å overleve 8+1 må være et godt tegn.. Men tvilen tuller med hodet mitt så til de grader..

Sitter med nervene i halsen og gruer meg til i morgen ..
Da er det tidlig UL..
Er ekstra skummelt siden eg forrige gang eg skulle på tidlig ul fant dei ikke noe hjertelyd..
Har ikke hatt blødninger , ikke smerter ( annet enn de vanlige stikkene) og moderate symptomer, men det hadde eg jo sist og.. Er så redd for at kroppen lure meg denne gangen og, var ikke litt forberedt sist ..
Men forskjellen denne gangen er at eg har litt kvalme innimellom , regner dette som positivt.. Men symptomene mine er så sporadiske, har minimum 2 panikkanfall om dagen der eg er sikker på at eg mister..
Noen andre som har hatt MA(missed abortion) og eventuellt har dere/noen denne panikken for om det er liv? Tør nesten ikke si høyt at jeg er gravid , er blitt så overtroisk at eg innbiller meg at eg skal "jinxe" det om eg sier det høyt :p
Uffe!! Skjønner deg godt!! Har ikke vært gravid før eller mistet sånn, men man blir fort litt paranoid av sånt! Var livredd for å oppleve et "ikke-bankende"-hjerte på tidlig UL i dag, siden jeg har hatt så lite symptomer og null kvalme. Veien til sykehuset var tyst og ingen klarte å snakke om noe. Men vi fikk se et lite bankende hjerte på en 2 cm lang bønne. Jeg håper inderlig at du får se et bankende hjerte i morgen og ser egentlig ingen grunn til at du ikke skal det!!! Jeg krysser alt jeg har!! <3

Jeg har opplevd to MA og en SA. Første MA var totalt sjokk. Jeg var overhodet ikke forberedt. Andre MA hadde jeg spottet litt brunt på forhånd og hadde mine mistanker. Nå er det to uker til jeg skal på ul for første gang i denne graviditeten. Skulle ønske jeg kunne dra før det, men gyn har sommerstengt.

Uansett. Det jeg merker godt denne gangen som jeg vet at har vært fraværende tidligere er akkurat den stikkingen som du beskriver. Jeg har hatt menssmerter/murringer/stikk hver dag. Ved forrige MA synes jeg å huske at de forsvant rundt uke 6 og det var da utviklingen hadde stoppet opp også (oppdaget 8+5).

Jeg tror dette kommer til å gå kjempefint :) krysser alt jeg har for at du slipper å oppleve MA igjen!! Masse lykke til ♡

Lykke til i dag. Håper dette blir den gangen du skal få lov til å puste lettet ut, gå ut døren og ikke vite om du skal le eller gråte av glede fordi bønnen din svever mot deg på skjermen med bankende hjerte. Slik var min opplevelse denne gangen og mannen gråt også. Sist ble vi begge tatt på sengen på tidlig UL med ingen liv, men denne gangen håper vi sterkt og gleder oss.
Krysser fingrene for dere :flower.

Ja huff er akkurat som meg...hatt en sa før ingen dramatikk var veldig tidlig...og en datter.var ikke halvparten så nervøs når jeg var gravid med henne. Nå er jeg lissom sikker på det ikke er noe der og dumme meg går å tar ul på meg selv på jobb hele tiden...da blir man mer nervøs da jeg kun ser hullet men ikke embryo inni...det gjorde jeg med dattera mi mye tidligere enn jeg er gravid nå.. Ikke nok med det men så fant jeg 2 hulrom...så er sikker på det er døde tvillinger nå da..skal sies at ul er superdårlig,gammel maskin og jeg ingen ekspert på dette...men er sååå nervøs at jeg nesten ikke sover,vet ikke helt om jeg vil betale for tidlig ul da jeg skal fortelle det på jobb om 2 uker..da kan jeg få en av legene til å gjøre det ordentlig på meg

Hjertet slo❤️❤️❤️
Er superlettet etter ul nå.. Glemte nesten å puste når eg såg det lille hjertet ❤️❤️ først nå tørr eg kalle meg gravid ❤️❤️lykke❤️❤️

Så godt å høre at hjertet slo <3 <3
Jeg skjønner godt det er ekstra ekkelt siden de ikke fant hjertelyd sist gang. Jeg håper du kan slappe av litt nå <3 Jeg har aldri mistet i svangerskapet, men er englemamma til en gutt som ble et halvt år gammelt. Så selv om jeg ikke kan si at jeg forstår, kanskje jeg kan kjenne meg litt igjen. Jeg håper alt går bra med deg, og lykke til med resten av svangerskapet <3 Håper det går flott for seg <3

Vi var på tidlig UL da jeg var 7+0. Grunnen var at jeg hadde en MA som vi oppdaget i januar. Vi så og hørte liv ved uke 7, og jeg har vært veldig positiv. Nå er jeg veldig stressa igjen. Har hatt litt kvalme, men ikke ekstremt, det murrer og stikker, puppene er vonde og jeg er veldig humørsyk, men jeg tror allikevel det verste. Nå er jeg 9+2 og lurer på om det gjelder for alle at uke 9 er helvetesuka. Jeg merker ikke noe forverring i alle fall. Æsj, jeg psyker meg selv helt ut. Det er bare å vente på ny UL når jeg skal ha nådd uke 12, og krysse fingrene. Wææææ!

Gratulerer så mye med bankende hjerte, forresten!!

Back
Topp