Supernanny

happygirl

Andre møte med forumet
Så på supernanny i kveld og ble rimelig sjokkert da jeg så hun dama på 25 år som ikke tok noe ansvar for sine to gutter. Besteforeldrene sto for oppdragelsen og alt!!
Jo Frost spurte henne om hvem som skulle stå opp om morgenen med guttene, og hun dama bare ristet på hodet og sa hu ville sove... Hun likte ikke stå opp. Hallo!!!!!!!

Er folk virkelig så uansvarlige og dumme???

Jeg er 20 år og mor. Jeg visste godt hva jeg gikk til da jeg ble gravid. Da var det ikke mer sove ut, fritid og meg selv osv mer.
Håper inderlig det ikke finnes mange sånne "foreldre" der ute. Stakkar små barn...... :(

Jeg så det sammen med mannen når ungene var i seng, og det var helt villt!!
Vi snakket litt om programmet, og jeg sier at jeg ser ikke på det for og få råd, men faktisk se hvor mye bra vi gjør!!

Føler meg som den SUPERMAMMAN etter flere av de programmen.

Den mora skulle hatt en god gammel filleristning for og våkne opp!

Juliette skrev:
Og besteforeldrene godtar dette uten å stille henne noen krav? Jeg så ikke programmet

Det var veldig mye kranglin i hjemmet og datteren sa rett ut at hun ikke hadde respekt for moren sin! Bestemoren fungerte som mor for begge barnebarna, pluss datteren som oppførte seg som en uforskammet 14 åring!

Nå ville datteren kanskje flytte og ta med seg barna, det virket nesten som hun straffet foreldrene med å true med og flytte barnebarna langt bort.

De var jo glad i datteren sin, men helt fortvilet fordi hun sa de ikke fikk treffe guttene vist ikke de gjorde som hun sa på en måte..... Hu betalte ikke husleie en gang. Og når hun kom hjem fra jobb gikk hun bare opp på pcen eller skrev tekstmeldinger. Null interessert i ungene.

Juliette skrev:
Og besteforeldrene godtar dette uten å stille henne noen krav? Jeg så ikke programmet

Lykken_er_to skrev:

Juliette skrev:

Det var veldig mye kranglin i hjemmet og datteren sa rett ut at hun ikke hadde respekt for moren sin! Bestemoren fungerte som mor for begge barnebarna, pluss datteren som oppførte seg som en uforskammet 14 åring!

Nå ville datteren kanskje flytte og ta med seg barna, det virket nesten som hun straffet foreldrene med å true med og flytte barnebarna langt bort.

Den tanken slo meg også når jeg så det, og begynte å lure på hvordan hun skal klare å oppdra ungene sine når hun til nå ikke har gjort så mye.

Back
Topp