Supernanny

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Herregud[:o][:o] Tror jeg hadde klikket!!

Og.. hun skulle ha vært her inne.. hehe.. hun lar barna ta av bilbeltet.. hun orker ikke å krangle med de[8|]

Det er slike programmer som får meg til å tenke 1 unger NOK!!! Haha...

Og ja, hadde hun vært her inne, hadde hun vært hengt

Blir helt satt ut her jeg...

blir helt sjokkert hvordan det er mulig.... hva foregår i hode på folk....

Og se hvor enkelt ting egentlig er... bare man er konsekvent nok[;)]

Greit å få noen tips her.. hehe.. for venter meg litt nekt når snuppa skal få nytt rom.. dele med meg.. men nå vet jeg hva jeg må gjøre.. om jeg møter på problemer

Og ja.. greit å slutte å amme en 3 åring lissom

ORIGINAL: TinaCeline

Fy faen for noen jævel unger[:@]

Og for noen jævelforeldre. [:@]

Huff[&o]

for noen djevelunger???? what the fuck? de gjør som foreldrene har fått dem til å gjøre, jeg er faen så kvalm etter å ha sett at moren slo gutten i fjeset[:-] helt dårlig innvendig, stakkar unger....ikke rart de oppfører seg som de gjør[:(] stakkar unger...

ORIGINAL: Læidy Bla Bla

for noen djevelunger???? what the fuck? de gjør som foreldrene har fått dem til å gjøre, jeg er faen så kvalm etter å ha sett at moren slo gutten i fjeset[:-] helt dårlig innvendig, stakkar unger....ikke rart de oppfører seg som de gjør[:(] stakkar unger...

Dessverre er det sånn mange oppdrar barna sine i England. Det er ikke uvanlig og slettes ikke ulovlig å gi barna en klaps eller ørefik[&:]

ORIGINAL: Greven av gral

ORIGINAL: Læidy Bla Bla

Dessverre er det sånn mange oppdrar barna sine i England. Det er ikke uvanlig og slettes ikke ulovlig å gi barna en klaps eller ørefik[&:]

ja det er helt sykt....[:-]

Back
Topp