Supermat

ed

Glad i forumet
Er det noen her som bruker supermat i pulver/kapselform (spirulina, div gress, chlorella...)? Jeg drakk en shake for dag med herrlig grønn energi før :D mn slutta da jg ble gravid fordi jg var uggen form og fordi jg ikke visste om det var gunstig for bebis.

Har googla litt nå og snakket med forhandlere, og de anbefaler å bruke det. Noen med erfaring? :)

Jeg savner det, ble så opplagt av det :)

Jeg brukte chlorella før jeg ble gravid, og prøvde å fortsette med det, men etter å ha kastet opp grønt med algesmak hele første trimester har jeg fått helt stygt i det, og orker ikke lukten når jeg åpner boksen med tablettene...

Ble i hvert fall anbefalt chlorella heller en spirulina i svangerskapet, men vær forsiktig når du ikek har gått på det hele tiden, begynne med liten dose og øk veldig gradvis.

Ja, lest litt div om spirulina. :/ Mn ho på helsekosten mente det gikk fint i små doser. Tar purly greens som inneholder noe spirulina. Jg synes det er kjempegodt :) og veldig lett å få i sg gode næringsstoffer!

Jeg fikk så vondt i hodet av chlorella så jeg venter til jeg har født og baby er noen mnd tenker jeg.

Jeg har en green drink som jeg har brukt i mange år, men trappet ned på den nå som jeg er gravid...men litt må jeg ha. Er bare tørkede, grønne grønnsaker og urter, så bør vel være greit!

Back
Topp