Mavir Elsker forumet 7 Mai 2011 #1 Dette er sydd for min søster som skal gi det bort i barselgave til en bekjent. Legg merke til oogaen som fikk "brille" på det ene øyet. ;)
Dette er sydd for min søster som skal gi det bort i barselgave til en bekjent. Legg merke til oogaen som fikk "brille" på det ene øyet. ;)
Nøste77 Gift med forumet 7 Mai 2011 #3 Helt nydelig jo! Men åssen i huleste får du til de kantene så fine og rette? Til og med sømmen er heeeelt rett jo....
Helt nydelig jo! Men åssen i huleste får du til de kantene så fine og rette? Til og med sømmen er heeeelt rett jo....
Mavir Elsker forumet 7 Mai 2011 #4 Nøste77 skrev: Helt nydelig jo! Men åssen i huleste får du til de kantene så fine og rette? Til og med sømmen er heeeelt rett jo.... Tusen takk. :) Har coverpromaskin med kantbåndsapparat, men først i går jeg følte jeg fikk sving på det skikkelig. :)
Nøste77 skrev: Helt nydelig jo! Men åssen i huleste får du til de kantene så fine og rette? Til og med sømmen er heeeelt rett jo.... Tusen takk. :) Har coverpromaskin med kantbåndsapparat, men først i går jeg følte jeg fikk sving på det skikkelig. :)