Superhormonell!

Spirevipps

Forelsket i forumet
dette er mitt 4 . Svangerskap. Forrige gang var jeg ikke hormonell i det hele tatt. Men nå. Humørsvingninger , tar lett til tårene , helt koko :hungover: flere ??

"Bare" mitt 2 svangerskap. Men er allerede hormonell ja:hilarious: Og veldig glemsk/surrete, husker kanskje halvparten av alt jeg prøver å få med meg:hilarious:

Kjenner på hormonene allerede jeg også:p gråter lett og svinger veldig i humøret. Og enda mer vimsete enn jeg pleier å være:hilarious:

Veldig hormonell ja! Gråter ikke, men bli lett sur... Stakars sambo... :hilarious:

Her også :D gråter lett, bli irritert av alt. Folk i butikken som står i veien med handlevogna irriterer meg, folk med hikke irritere meg, at kollaga kommer 2 min forsinka irriterer meg, lista er skikkelig lang :nailbiting:

Blir så fort rørt. I dag gråt jeg da ei jente i barnehagen hjalp ei som er mindre med påkledning. Kollegaene mine bare så rart på meg. Tenker jeg må si noe til dem snart, så de ikke tror jeg er gærn.

Blir også veldig lett irritert og sint, samtidig som jeg er utrolig vimsete. En dårlig kombo :wacky:

Sitter her å sipper over Skal vi danse.. :hilarious: Jeg er en person som tar lett til tårene når jeg blir rørt, men det begynner å bli litt ekstremt :hilarious::hilarious:

Jeg blir veldig fort rørt. Satt og så på en animasjonsfilm i dag, og slet skikkelig med å holde tårene tilbake. Samme med enkelte reklamer, får lett klump i halsen og tårer i øynene :joyful:

Jeg føler at jeg « mister det helt « innimellom... slitt med pms i mange år... håper jeg ikke blir sånn her hele svangerskapet , stakkars mann:wtf::wtf:

haha gråter av alt! spesielt skal vi danse, jeg henger meg på den :hilarious:
ellers er ca alt gubben gjør utrooooolig irriterende, og jeg har mye kortere lunte enn til vanlig både når det gjelder han og to-åringen. Det er utrolig kjipt. har sent gutten til besteforeldrene i helga nå når mannen er borte fra 05 til 19 både lørdag og søndag, han har det mye morsommere der enn sammen med en trøtt, sliten og irritert mamma :happy: også gråter jeg selvsagt fordi jeg har dårlig samvittighet fordi jeg har endt han avgårde til besteforeldrene, enda jeg vet han har det helt toppers, hormoooones

Tårene kommer for den minste ting - sykt lettrørt for tiden:confused::confused: reklame på TV, skal vi danse, det verste er folk som gråter - da flyter det over her:hilarious: vet ikke hvor mange ganger jeg tørket tårer i helga, sambo begynte å bli bekymret :hilarious::hilarious::hilarious:

Back
Topp