Supergravid

Apemor

Glad i forumet
Ja, i dag har jeg følt meg supergravid! Hadde visst en fridag fra symptomer i går som skulle vise seg gjeldende i dag. Vondt med bh og tisse hele tiden . Haha! Småen som vil vise h*n vokser nå som vi har begynt på 6 uken [emoji173]️

Ja, i dag har jeg følt meg supergravid! Hadde visst en fridag fra symptomer i går som skulle vise seg gjeldende i dag. Vondt med bh og tisse hele tiden . Haha! Småen som vil vise h*n vokser nå som vi har begynt på 6 uken [emoji173]️

Kjenner følelsen xsmile9

Jeg også må tisse hele tiden. Det stikker i brystene og er meget oppblåst. Føler folk kan se at jeg er mega oppblåst.. er også umenneskelig trøtt for tiden!

Jeg hadde også den følelsen i går. Tenkte at jeg må da ha alle symptomer det går ann å ha. Hehe. Litt deilig å føle at man er gravid selv om en del av symptomene er ubehagelige ;)

Ja, er nettopp det! Er jo ikke behagelig med symptomene, men man uroer seg fryktelig når de ikke er der ihvertfall. I dag er de ikke like sterke men av erfaring så blir de sterkere illøpet av dagen, og når jeg skal legge meg er de på max :p

Back
Topp