Superform?

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Vet formen er veldig variabel her inne, men er det noen andre som er i superform? Etter noen labre mnd på sofaen med slapp form tok jeg meg i nakken og begynte på trening igjen. Har trent en god del de siste ukene, og nå føler jeg meg bedre enn noengang. Går lange turer, trener styrke og har veldig mye energi :) Deilig! Nå trente jeg jo mye før graviditet også da, så utgangspunktet var nok veldig bra. Litt kynnere har jeg jo, så er jo Såklart ikke helt det samme kjøret som før, men er absolutt inne i en god stim her altså. Nå er jeg veldig heldig og har et bekken som ikke plaget meg så veldig da. Kan bli litt stiv i rumpe/rygg om jeg trener eller går langt eneste. Dagens gladpost! Hvordan har dere det om dagene? :)

Jeg sliter med bekkenet, men ellers har jeg energi og føler meg egentlig veldig bra. Det som irriterer er at det er så frost i bakken her, at det omtrent er like hardt å gå på som på asfalt, savner å kunne gå tur. Er så deilig vær ute for tiden. Jeg har lissom ikke helt turt å gå så mye ute, nå når det er frost i bakken og glatte partier. Men tror jeg må trosse frykten min og ta meg en go tur eller to til uken. Trening har jeg desverre alltid vært veldig dårlig på, missunner de som gjør det da, men jeg greier alldri å få nok vilje til å begynne/fortsette med det desverre..

så godt det høres ut å ha kommet godt i gang! :) Her er det enda veeldig labert med treningen, men jeg håper å komme bedre i gang snart..Ble litt mer motivert nå,kjenner jeg :)

Skulle ønske jeg og hadde orket å trene,men en liten tur med hundene er alt jeg klarer...
Sliter med veldig vond bekkenløsning og har dager da jeg må ty til krykker for i hele tatt komme meg på fram....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Jeg sliter med bekkenet, men ellers har jeg energi og føler meg egentlig veldig bra. Det som irriterer er at det er så frost i bakken her, at det omtrent er like hardt å gå på som på asfalt, savner å kunne gå tur. Er så deilig vær ute for tiden. Jeg har lissom ikke helt turt å gå så mye ute, nå når det er frost i bakken og glatte partier. Men tror jeg må trosse frykten min og ta meg en go tur eller to til uken. Trening har jeg desverre alltid vært veldig dårlig på, missunner de som gjør det da, men jeg greier alldri å få nok vilje til å begynne/fortsette med det desverre..
Frosten og isen setter en stor demper, men akkurat nå låner jeg piggjoggesko av svigermor. Går rett over isen som en drøm. Helt fantastisk. Det skal jeg jaggu investere i selv også. Er jo genialt til neste vinter mtp trilleturer osv. Ellers er jo brodder en billig og enkel løsning :)

Eg har ikkje vært i god nok form til å trene på tross av at eg ikkje har bekkenplager.. men har vært så kaldt i luften at det blir tungt å puste under aktivitet (er sånn vær vinter) men satser på litt varmere vær og mosjon snart;) godt å høre noen er i topp form vertfall :D

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Back
Topp