Superdeppa!

lenemor

Forumet er livet
I postkassa i dag lå det brev fra NAV, og jeg rev opp konvolutten, spent på hva slags beløp som skulle stå der (jeg går som kjent og venter på svaret på min søknad om arbeidsledighetstrygd). Det var som et slag i fjeset når jeg leste; kravet er avslått!

Jeg skulle selvsagt satt meg litt inn i det, men jeg tenkte ikke engang på at sykepenger og spermisjonspenger ikke er beregningsgrunnlag for arbeidsledighetstrygd - og ikke har de sagt noe på NAV heller, selv om jeg fortalte dem at de selv satt med alle lønnsinntekter fra meg og at jeg hadde hatt sykepenger og permisjonspenger fra mars i fjor....  Vanvittig surt!

Æsj,det var et pyton brev å få....[:'(]
Håper det ordner seg på en annen måte!!
*sender over en god klem*[:)]

Jeg søker jo jobber da, og får håpe jeg får napp på en av dem, for det er eneste andre måte tror jeg

Åhh så utrolig dritt[:'(] Håper det ordner seg med jobb[:)]

Huff lenemor det var et lite koselig brev å få.
Sender deg en stor klem

Åhhhh forstår godt at du er deppa!!! Det er overhode ikke lett når det står på pengene! huff!
Gir deg en kjempegod klem og håper den hjelper![:D]

ORIGINAL: Actrine

Åhhhh forstår godt at du er deppa!!! Det er overhode ikke lett når det står på pengene! huff!
Gir deg en kjempegod klem og håper den hjelper![:D]

bekymringene forsvant vel ikke som dugg for solen akuratt, men omtanken varmer[:)]

Uff.. Jeg skjønner deg godt..! Og det er lov å være deppe selvfølgelig.. Syns jo kanskje at NAV er litt slappe å informere da.. Man kan faktisk ikke kreve at alle på egenhånd skal lete seg fram i den regeljungelen deres..
Jeg tipper du snart får jobb jeg, og jeg håper de som får kloa i deg ser hvor heldige de er..! [:)]

Fy søren så irriterende! Man må jo tydeligvis tenke på alt selv[:'(] Håper det ordner seg med jobb for deg snart! Gode klemmer

Uff så kjedelig![:(]

Håper du snart får positive svar på jobbsøknadene dine slik at du ikke har behøv for arb.ledighetstrygd[:)]

Så kjipt[&:]
Trodde også at det ga grunnlag for dagpenger...

Krysser fingrene for at du får deg jobb, de er heldige de som får deg[:D][;)]

Back
Topp