superdeilige bukser!

knertnr2påvei

Glad i forumet
jeg har funnet verdens deiligste bukser på h&m, og har ikke brukt annet siden jeg kjøpte dem! [:D]

tenkte jeg skulle anbefale dem her, i tilfelle noen har problemer med å finne behagelige mammabukser.

buksene er nemlig ikke egentlig mammabukser, men treningstøy (men fine altså, jeg bruker dem til hverdags), og jeg kjøpte både knebukser og lange bukser, i flere farger (frelst ja) [:D] kosta bare 149 pr stk og det var ikke salg av noe slag [;)]

tenkte jeg skulle prøve å legge inn bilde, men det får jeg ikke til [8D]
prøver meg på link isteden: http://shop.hm.com/no/shoppingwindow?dept=DAM_BEACH_SPORT&shoptype=S
buksa ligger på underside 3, det er den som koster 149,-.
på bilde ser det ut som en helt alminnelig treningsbukse, men kanten kan brettes opp og rekker nesten opp til BH'n og strammer ingen steder [:D]

noen andre som har disse?

Jeg tror det..
Har hvertfall en treningsbukse hvor stoffet kan brettes ned og går i en "v" foran, men er superdeilig å ha brettet opp også:)
(jeg klarte ikke forklare bedre...)

den der har jeg også :))) i lang bukse.. bestilte den for en liten stund siden :)
super deilige bukser.. kjekt med den oppbretten :)) jeg eeeelsker den buksa :)

Jeg kjøpte nettop en slik bukse med oppbrett i linninga på Ellos. Angrer sykt på at jeg ikke kjøpte fler.

Takk for tips! [:D]
Må definitift ut å titte etter den nå[;)]

Så deilig ut en buksa der, ja!! Men jeg så også bare 3/4 lengden!!

De så kjempedeilige ut..Må se om jeg finner de i morgen[:)]

den så jo god ut, syns de jeg har er veldig gode og har en joggemammabukse som er helt fantastisk, dekker hele magen

skal vi se =)

kommer du inn på den buksen med denne linken ?

http://shop.hm.com/no/shoppingwindow?dept=DAM_BEACH_SPORT&shoptype=S

dette er den lange.. det ser ikke sånn ut på bilde for den er bretta ned.. men det er den til 199,- [:)]

nei det gjorde man ikke.. hehe.. gå på side nr 2 og bilde nr 2

ORIGINAL: t0mmelise

skal vi se =)

kommer du inn på den buksen med denne linken ?

http://shop.hm.com/no/shoppingwindow?dept=DAM_BEACH_SPORT&shoptype=S

dette er den lange.. det ser ikke sånn ut på bilde for den er bretta ned.. men det er den til 199,- [:)]

nei det gjorde man ikke.. hehe.. gå på side nr 2 og bilde nr 2

ja der er den lange ja, glemte å legge inn bilde av den [;)]

og ja, jeg synes buksene kan brukes på jobben også selv om det er treningsbukser, men da kanskje fremfor alt den svarte, det blir liksom litt mer "kledd"! på min jobb er det nemlig heller ikke akkurat treningstøy-stilen som gjelder [:D]

det eneste problemet jeg får med den lange buksa er at den er en anelse kort i bena, da jeg måtte ha en størrelse mindre enn jeg pleier, og jeg er ganske høy.
jeg med mine 173 cm og 66 kilo måtte nemlig ha størrelse small (både i lang og kort bukse). så disse buksene må prøves før du kjøper altså! og IKKE kjøp dem litt store til å vokse i, for de tøyer seg [:)]

Åh, sånn bukse fikk jeg også lyst på. Dessverre er de fleste treningsbukser fra H&M for korte for meg [:(] Jeg har en lignende knebukse med oppbrett som jeg trasker rundt i innendørs da, deiligste buksen jeg har!  

Back
Topp