Superbillig babybutikk i Strømstad?

August_jente15

Andre møte med forumet
Har hørt om en superbillig babybutikk i Strømstad som heter Happyland. Er det noen som vet om denne fortsatt eksisterer? Prøvde å søke på nettet og hjemmesiden, men det som kom opp var ikke hjemmesiden, men webhotell. Er den lagt ned?

Ups, bomma der gitt! Men det er i alle fall den jeg mener. Men jeg finner liksom ikke noe annen info enn disse grenseguide sidene. Det står at de skal være på Facebook, men siden er borte og som sagt, den såkalte hjemmesiden eksisterer ikke. Jeg prøvde å sende mail til dem, men fikk aldri noen svar.
Noen som har vært i Svinesund i det siste? Har liten lyst til å dra over grensa og finne ut at den er lagt ned...

Vet dem hadde utsalg der for en stund tilbake, og ser nå at dem ikke lenger har side på Facebook lengre, men er ikke sikker på om dem faktisk har lagt ned, men om du skulle dratt og det er stengt ligger det en baby butikk på nordby senteret 5 minutter unna, men vet ikke åssen pris forskjellen på dem butikkene er

Happyland er lagt ned har jeg nettopp fått vite, den lå på Svinesund. Men har hørt at denne er bra. Ligger i Strømstad.
http://www.kattisbabyshop.se/ :) Den andre på Nordbysenteret er ikke så veldig billig.

Ups, bomma der gitt! Men det er i alle fall den jeg mener. Men jeg finner liksom ikke noe annen info enn disse grenseguide sidene. Det står at de skal være på Facebook, men siden er borte og som sagt, den såkalte hjemmesiden eksisterer ikke. Jeg prøvde å sende mail til dem, men fikk aldri noen svar.
Noen som har vært i Svinesund i det siste? Har liten lyst til å dra over grensa og finne ut at den er lagt ned...
Den ligger på gamle svinesund.. Når du kommer inn på området svinger du mot høyre. Da ser du den langs veien

Var i Svinesund i går. Og babybutikken der var lagt ned.

Back
Topp