Superbekymra :(

Huff ja jeg fatter ikke.. man blir jo helt fra seg når han sier sånn.. vil jo gjerne vite om det faktisk er utenfor livmor eller ikke :(
Det er det mest sannsynlig ikke. Sjansen er minimal for exu. Prøv å slappe av en uke eller to til, så får du nok se en bamsemums med hjerteslag
 
Huff ja jeg fatter ikke.. man blir jo helt fra seg når han sier sånn.. vil jo gjerne vite om det faktisk er utenfor livmor eller ikke :(

Stigningen er fin, og om du ikke blør, så har du strengt tatt ingen tegn på at det skal være utenfor livmoren. :)
Men, ikke mye å gjøre før evt UL, altså.
 
Huff ja jeg fatter ikke.. man blir jo helt fra seg når han sier sånn.. vil jo gjerne vite om det faktisk er utenfor livmor eller ikke :(

Du har en fin stigning og jeg slutter meg til de som sier at sansynligheten er svært lav for exu. Du hverken blør eller har smerter. Jeg har nettopp hatt en exu og det var mye ensidig smerte allerede rundt 18 dpo og blødninger startet allerede 10dpo. Det er i tillegg såpass sjeldent at jeg ville prøvd å lagt fra meg den tanken sålenge du hverken blør eller har ensidig smerte :Heartpink
 
Du har en fin stigning og jeg slutter meg til de som sier at sansynligheten er svært lav for exu. Du hverken blør eller har smerter. Jeg har nettopp hatt en exu og det var mye ensidig smerte allerede rundt 18 dpo og blødninger startet allerede 10dpo. Det er i tillegg såpass sjeldent at jeg ville prøvd å lagt fra meg den tanken sålenge du hverken blør eller har ensidig smerte :Heartpink
Huff så trist :( håper det går fint med deg. Har ingen store smerter eller blødning, Men har hørt at hcg stiger bra selvom man er gravid utenfor. Må prøve å roe meg å bare vente å se egentlig.. man blir bare så urolig når noen nevner sånt uten at man har tenkt tanken selv :(
 
Last edited:
Huff så trist :( håper det går fint med deg. Har ingen store smerter eller blødning, er vel 17dpo idag. Men har hørt at hcg stiger bra selvom man er gravid utenfor. Må prøve å roe meg å bare vente å se egentlig.. man blir bare så urolig når noen nevner sånt uten at man har tenkt tanken selv :(

Det skjønner jeg :Heartpink Det er kjempevanskelig å slå av uroen når den først har kommet:Heartpink
HCG kan stige normalt ved en exu i 1/3 av tilfellene, men i 2/3 av tilfelle vil du ikke se en dobbling. Jeg tenker at når du hverken har stor blødning, ensidig smerte og HCG dobbler seg normalt så taler alle odsene veldig mot at det skal være en exu.
 
Huff så trist :( håper det går fint med deg. Har ingen store smerter eller blødning, Men har hørt at hcg stiger bra selvom man er gravid utenfor. Må prøve å roe meg å bare vente å se egentlig.. man blir bare så urolig når noen nevner sånt uten at man har tenkt tanken selv :(


Gikk bra på UL eller? :)
 
Back
Topp