*Superangst*

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Jeg fikk jo skikkelig menssmerter her om dagen, 2 uker før ventet mens. Og jeg har til og fra smerter i korsryggen så å si hver dag. [&:] Skal ikke ha mens før 19. april ca. Blir lettere stressa av dette her[&:]

Vet du, det kjennes faktisk ut som begynnelsen på de riene jeg gikk med leeenge før fødsel. De er veldig svake men kjenner de hele tiden[&:] Hmm. Har time til gyn. 19. april. Håper på det beste.

Jeg har jo faktisk klart å ha sex akkurat på mest sannsynlig eggløsning[8D] Men tviler sterkt altså. Vi prøvde tross alt over 1 år forrige runde med eggløsningstester uten noe resultater. Men er jo litt typisk da he he[:D] 

Litt stilig på papiret men vet ikke hvor stilig det blir i virkeligheten[:D] 

ORIGINAL: *JuLiAnE*

Isåfall hvis du er gravid, så er det kanskje LITT tidlig med rier nå[8|][:D]

He he he. Tror det[:D]

vet du ville ha to tette men er ikke dette å overdrive???[:D][:D] eg hadde sånne vondter de første ukene etter jeg ble gravid....hmmmm[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Isabelles mamma

Jeg hadde også vondt i korsryggen de første ukene. Tihi. Lykke til![:)]

HØRER IKKE HVA DERE SIER-HØRER IKKE HVA DERE SIE-HØRER IKKE HVA DERE SIER[:D]

ORIGINAL: Sebastians`mamma

Jeg har jo faktisk klart å ha sex akkurat på mest sannsynlig eggløsning[8D] Men tviler sterkt altså. Vi prøvde tross alt over 1 år forrige runde med eggløsningstester uten noe resultater. Men er jo litt typisk da he he[:D] 

Jeg vet om flere par som brukte laaaang tid på å bli gravid første gangen..og VELDIG kort tid andre gangen..hehe[;)]

Neida. Er nok ingen spire på gang[:D]

Kan minne om sånn det er i starten av et svangerskap synes jeg [;)]. Lykke til uansett hva det måtte være [:)]

Hehe...blir du skremt nå? [;)] DU ER GRAVID IGJEN! Neida[;)] Mulig det er slike "fantomspark" av ett eller annet slag...kan visst dukke opp på forskjellige måter. Jeg syns fortsatt det sparker litt avogtil, og en venninne av meg som fødte i februar føler hun får rier noen ganger... Så det er ikke sikkert det er noe gale, håper ikke det[:)] Men skader jo ikke å få det sjekket.

Back
Topp