super tidlig ul

minimagen

Andre møte med forumet
I går merket jeg at jeg hadde blødd bittelitt så jeg ringte en privat jordmor klinikk å fikk komme inn til ul,var så bekymret å tenkte det værste,men inni magen banket det lille hjerte å alt var helt i orden[:D] Var helt utrolig å se det lille hjerte så slo,var ikke mange dager siden hjerte begynnte å slå visstnok så jeg var heldig så fikk se det[[:)]
Var helt normalt å ha små blødninger i 1 trimester så det var ikke noe å miste håpet over sa jordmoren[:)]

så gøy[:D][:D]hvor langt er du på vei?[:)]

6 pluss 4 i følge babyverden[:)]men jordmoren tippet at jeg var akkurat 6 uker med tanke på hjerteslagene[:)]hvor langt er du på vei?

så nå at det sto på ticketen din[8D]

så deilig og så godt å ser en bankende hjerte

ORIGINAL: addi

så deilig og så godt å ser en bankende hjerte
[:D]

ORIGINAL: minimagen

6 pluss 4 i følge babyverden[:)]men jordmoren tippet at jeg var akkurat 6 uker med tanke på hjerteslagene[:)]hvor langt er du på vei?

Er det ikke moro?=) jeg hadde med meg sambo jeg..og han fikk tårer i øynene når vi så de bittesmå hjerteslaga...hihi[:)]

Vi har jo ikke akkurat hatt noe positiv opplevese med innvendlig UL. Men det var godt å se hjerteslagene nå[:D]

jo det va fantastisk å se hjertet så banket[:)] Men jeg hadde ikke innvendig ul,er det normalt så tidlig?Var ikke på tidlig ul med jenta mi så jeg har ingen erfaring med det[8|]

ORIGINAL: minimagen

jo det va fantastisk å se hjertet så banket[:)] Men jeg hadde ikke innvendig ul,er det normalt så tidlig?Var ikke på tidlig ul med jenta mi så jeg har ingen erfaring med det[8|]

Huh?
Trodde ikke det gikk ann å se noe så tidlig uten innv. UL jeg[8|]

hm,hadde utvendig ul jeg ihvertfall. Spurte om jeg skulle kle av meg,men jordmoren sa de som oftes så godt nok med vanlig ul[:)]

Back
Topp