Super sperm

ThereseAa

Forumet er livet

Tok en test idag og som dere ser så er jeg gravid [:D]

Trodde det kom til å ta lenger tid, siden jeg tross alt begynner å dra på åra, men vi rakk bare å ha sex 1 gang før spiren satt!
Termin er satt til 24 Juni, så fortsatt kan mye skje, men jeg måtte bare dele det med dere [:D]

Skal prøve å vente litt før vi forteller det til foreldrene våre, hvis vi klarer da!

Johooooo[:D]

GRATULERER MED SPIRA[:)][:)]

Gratulerer masse, det var kjekt å høre! Husk, når en bikker 35 er sjansen for tvillinger mye større!
Håper formen din holder seg bra!
Klem

ORIGINAL: Lene040707

Gratulerer masse, det var kjekt å høre! Husk, når en bikker 35 er sjansen for tvillinger mye større!
Klem

seriøst? ooops [:D]

ORIGINAL: ThereseAa

Klem

jupp! Vi skal liksom kvitte oss med alle egga vi har igjen og slepper likegjerne flere om gangen... og med supersperm så....

ORIGINAL: Dreams

Johooooo[:D]

GRATULERER MED SPIRA[:)][:)]

Sååå koselig!

ORIGINAL: ThereseAa

Klem

jupp! Vi skal liksom kvitte oss med alle egga vi har igjen og slepper likegjerne flere om gangen... og med supersperm så....

hahaha, samboer'n tøysa med at hvis det ble tvillinger så emigrerte han til Australia.
hadde vi ikke hatt Kristian allerede, så hadde tvillinger vært helt topp, men nå føler jeg at det er nok med 1 til.. men skjer det så skjer det [:D]

GRATTIS! Sjansen for tvillinger er STØRRE ja, så det blir spennende å se [:D]
Hadde vært moro da, vennen!

Jeg har trua på at dette skal gå bra! Håper, håper, håper vi flytter hjemover igjen [:D]

Gratulerer så masse med baby i magen!! [:D][:D][:D]

ååå...så koselig snuppa...jeg venta nesten litt på det..har lenge trodd du var nestemann(kvinne[8D])
håper du får et kjempefint svangerskap!
gratulerer til dere begge[:D]

Fantastisk :)
Gratulerer så mye og lykke til med svangerskap.
Gleder meg til å følge deg!

Gratulerer så masse med spire[:D][:D]!

gratulerer så mye ! Dette var hyggelige nyheter[:)]

Snublet over deg og tickeren din på generell, så måtte løpe inn hit for å se om du har informert oss uten at jeg har klart å få det med meg.

Gratulerer så utrolig mye!!! [:)] Kjenner to stk som har termin rundt samme tid som deg. Kan nesten kjenne et snev av missunnelse her, men samtidig har jeg nok med de jeg har (foreløbig). [8D]

Hvordan er formen din?

Gratulerer så mye[:)]

Takk for hyggelige gratulasjoner alle sammen [:D]

Divintiy: hadde tenkt å holde det hemmelig en stund, men med det samme testen var positiv, måtte jeg inn her og dele nyheten med jentene mine [:D]
Formen er bra, men så er det jo tidligere dager da.
Misunnelig du liksom, du har jo "akkurat" fått en liten en [:D] Hvordan går det med dere?

Gratulerer masse. Håper du får et flott svangerskap.

Har nok venta på denne nyheten jeg å.

Lykke til.

Back
Topp