Super skuffa!

1rosa+1til?

Elsker forumet
Jajjaja... Typisk min flaks ang den jævla legen. Når jeg var på kontroll i uke 12 masa jeg på han at han skulle sende meg til ord ul... Da lova han og sende en henvendelse... Men siden det nå er snart 3 uker sia jeg var hos han og enda ikke fått noe brev fra fredrikstad sykehus, ringte jeg de nå. Og de har ikke motatt noen henveldelse i det hele tatt:S ååååååååh er det i det hele tatt mulig... Hadde jo vært fint å vite når jeg får ul igjen...

Kjenner det koker i hele kroppen nå[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Legen måtte purre til sykehuset fordi jeg ikke hadde hørt noe, så jeg tror det er mye som går på kryss og tvers i dette systemet! Men det er jo uansett 3-4 uker til du skal dit, så det er jo ikke værre enn å ringe til legen din på mandag og be han ringe opp dit med en gang!!

Jeg har heldig vis time kl 12 på mandag... Så da skal jeg be han ringe de mens jeg sitter der! Hater å være så sinna og skuffa... Trudde lissom legen min endelig hadde kjerpa seg jeg.. Men neida :S

Du får være litt streng med legen til mandag da[;)]

Det ordner seg nok[:)]

Skjønner du er skuffa over legen da, men..

Ja jeg kommer til å klikke vis han sier ops det glemte jeg... Slik han gjorde sist da jeg masa om tidlig ul pga blødninger. Og det endte jo med en ma:S Så jeg er rimelig lei den legen... Synd det ikke er flere ledige leger i byen her...

Så dette er siste gangen jeg gåt til han i svangerskapet til mandag... resta blir bare hos min nydelige og snille jm <3

Ja, du får sette deg beint ned og ikke rikke deg før han ringer, på mandag!!

Legen min måtte purre igjen, og fikk timen unden en uke etter så er sikkert ikke så lenge til du får den i posten[:)]

Back
Topp