Super søte plaster til barn

Hos oss ligger det Lynet, prinsesser og Hello Kitty i skapet konstant..:P Tror vi kjøper en pakke hver gang vi er på apoteket..

Hehe ;)) venter på at det blir et skrubb sår så vi kan bruke de her. hehehe

Bouncing buttplug skrev:
Hos oss ligger det Lynet, prinsesser og Hello Kitty i skapet konstant..:P Tror vi kjøper en pakke hver gang vi er på apoteket..

Har enda ikke tatt i bruk plaster her. Han har ikke hatt bruk for det, og jeg har helt fnatt for at hn skal finne på å spise på det hvis han først får det på kroppen.

søte de var :) minsten her har på seg plaster i toppen 5 min og da er alt bra igjen hehe . og jeg har et lager med forskjellige plaster..her er det heller mora som bruker opp :) 

Skjønner ikke hvorfor de ikke kan lage allergi vennlige plaster til barn jeg. Min sønn får store åpne sår av plaster spesielt de til barn. Vi ser fortsatt plasteret han hadde bak på leggen i mars, selv om vi smører med tykke sal er osv. Så her må han bruke allergi plaster som silketeip eller hyperallergi plaster. Men de var kjempe nydelige da:)

Uff da stakkars :(

søteste skrev:
Skjønner ikke hvorfor de ikke kan lage allergi vennlige plaster til barn jeg. Min sønn får store åpne sår av plaster spesielt de til barn. Vi ser fortsatt plasteret han hadde bak på leggen i mars, selv om vi smører med tykke sal er osv. Så her må han bruke allergi plaster som silketeip eller hyperallergi plaster. Men de var kjempe nydelige da:)

Back
Topp