3barnsmor90
Forelsket i forumet
Har blitt så sår på brystvortene, er bringebærrøde knopper og sår på utsiden av begge (akkurat i overgangen/knekken). Har tenkt det var for lille har lagt å brukt meg som smokk halve nettene over lengre tid (gjør ikke det nå). Har tenkt på om det kan vere trøske, hadde det for en stund siden, men da hadde lille tydelig belegg på tungen, nå ser den helt fin ut. Men har noe hvitt på innsiden av lippen og innsiden av kinnene. Føler også det er annerledes vondt i brystene, da jeg nå bare har vondt i brystknoppen og ikke noe innover i brystet. Gjør vondt hele tiden, og helt grusomt når hun startet å spise.
Har brukt sånne melkeoppsamlere, slik at brystknoppene ikke blir klemt flat av bh og ammeinnlegg, og vert flink å smøre. Bruker lana care, har fungert veldig bra tidligere.
Synes ikke det blir noe bedre, gruer med til å amme og må bite tennene sammen for ikke å grine. Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre?
Har tenkt å få time hos lege imorgen, kom ikke til i dag.
Har brukt sånne melkeoppsamlere, slik at brystknoppene ikke blir klemt flat av bh og ammeinnlegg, og vert flink å smøre. Bruker lana care, har fungert veldig bra tidligere.
Synes ikke det blir noe bedre, gruer med til å amme og må bite tennene sammen for ikke å grine. Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre?
Har tenkt å få time hos lege imorgen, kom ikke til i dag.