super nova baby-caller *ARGH*

LitenSpire

Glad i forumet
Januarskatter 2015
vi kjøpte en super nova baby caller i 2009 en gang, vi valgte denne siden den var kommet ut best i test, og for å ha en som varer.... men det er jo bare tull med denne.

Det vi plages med er at den piper og lyser, men den viser ingen indikator på hva som er galt... og sånn er den hele natta, eneste vi da kan gjøre er å slå den av, men da er det jo ikke noe hjelp i den... og jenta vår sover i en annen etasje enn oss, så vi er jo avhengig av denne calleren...

Noen andre som har opplevd dette?

Skjedde min engang [8D] Stod visst på forskjellige kanaler (ene på A og andre på B), jeg trodde det var bare EN kanal [X(] [8D]

Opplevd det to ganger.

Ene gangen hadde vi de på ulik kanal, da hadde vi nettopp fått den.

Andre gangen kom tempen under 0 grader (han sov ute) og da skjønte vi ikke hva som var galt. Så om ungen skal sove ute og det er noen minus vil jeg anbefale og legge den tett inntil ungen så den ikke blir kald.

men den må vel stå på lik kanal når eg hører jenta mi når ho lager lyd?? eller?

hvis de er på samme kanal og har kontakt med hverandre (bilde av babyen står ikke å blinker), så har dere sikkert stilt inn max eller minimums temperatur, så den piper hvis den kommer over eller under den temperaturen. Da er det bare å trykke ok så går det bort. (Men pass for all del på at den ikke piper for at de ikke har kontakt med hverandre, så sørg for at det babyansiktet ikke blinker etter at dere har trykket ok

de har full kontakt med hverandre, og det er ikke temperaturen det er noe med, da viser det jo ikon på det når den piper og blinker...

her bare piper den plutselig og da lyser samtidig. så kan den ha pause i 5 min og så begynner den å pipe igjen... har prøvd å skur av og på igjen, har prøvd å bytte batteriene seg imellom, men den piper for det. Men så kan den plutselig være helt fin i over en mnd, og så begynner den igjen... skikkelig irriterende...

min var også sånn. Til slutt så fungerte den ikke i det hele tatt! Ser at babyenheten mottar lyden, men den klarer ikke å gi den til foreldreenheten. Kastet faenskapet, og kjøpte no billiggreier på elkjøp som jeg er mye mer fornøyd med. Den slår jo faktisk ut så fort det er en lyd innpå der! Det gjorde aldri supernovaen.

Så jeg skal aldri ha den noe mer. Nevah!

Det kan kanskje være noe som forstyrrer? Gubben forstyrret den når han snakket i mobil, men husker ikke om den peip, var hvertfall skurring. Og om andre slår inn på den? Vet min peip engang og jeg trykte på "OK" så slutta den [8D] Kan jo også være en feil på akkurat den dere har. Går jo ann å snakke med de der den ble kjøpt [:)]

Back
Topp