super dag hos legen <3

1rosa+1til?

Elsker forumet
Ja da sitter jeg her med nålestikke på begge armene hehe og er sykemeldt i 3 uker:D De snille damene tulla masse med meg og sa at denne gangen skulle det gå bra og at de var villige til å hjelpe meg...

Fikk oxo to supre pos tester hos legen i dag:D + at de tok hcg OG progesteron prøver av meg :D Så vis progesteronen er lav, skal JEG FÅ HJELP!!!! weeeweeewee er sååååå glad i legen min i dag hehe...

hehe er så glad i dag... Og i følge siste tr og legens kart ble jeg flyttet hele FIRE dager tilbake på terminen haha:D var sikekr på at jeg skulle ha termin 30 januar eller 1 februar... Men neida :D 26 januar er min termin hihi

Så utrolig bra [:D][:D][:D] Er så glad på dine vegne. Ingenting er jo bedre enn at du får hjelp tidlig. Denne gangen skal alt gå bra slik at du kan få holde mirakelet ditt i armene dine i januar [:D][:D][:D]

ÅÅÅÅ så søt du er <3<3 ja vi håper virkelig vi får det til denne gangen...

Gud å tårene spretter frem fort om dagen hehe

Nåååhhh... Skulle da bare mangle [;)] Er forresten lov å være lettrørt nå vet du [;)][;)][;)]

Ååååå, jeg har svart på denne tråden, men det ser ikke ut som det har kommet med. Skriver fra telefonen. Jeg kjente at jeg ble super glad på dine vegne og jeg fikk frysninger over hele kroppen:) Slike leger er fantastiske og endelig skal du få den hjelpen du trenger slik at spiren klamrer seg fast:)

ORIGINAL: 3 små engler

Så utrolig bra [:D][:D][:D] Er så glad på dine vegne. Ingenting er jo bedre enn at du får hjelp tidlig. Denne gangen skal alt gå bra slik at du kan få holde mirakelet ditt i armene dine i januar [:D][:D][:D]

Så fantastisk bra!!! Det fortjente du virkelig etter det du har vært gjennom!!!! [:D][:D][:D]

sign!!

Signerer[:)][:)][:)][:)]

Back
Topp