super dårlig etter tannlege timen...

søvnlø

Betatt av forumet
Har supr vondt i hele munnen etter at tannlegen desverre måtte trekke tanna jeg hadde tannpine i. Men så, når bedøvelsen gikk over begynte jeg å fryse som pokker. Hakket tenner og ble super svimmel. Så startet jeg å kaste opp. Nå svetter jeg og er ør i hodet.. noen som har opplevd noe slikt før???

Nei, jeg har aldri opplevd noenting når jeg har trekt tann.. Men jeg var hos tannlegen i dag, jeg har hull i visdomstanna mi, han vil trekke den, men siden jeg var gravid la han i en midlertidig fylling, skal trekke den etter fødsel. for de vil ikke trekke på gravide.. Var vist på grunn av infeksjons fare eller noe..
Håper det går over, vist ikke hadde jeg nok tatt en tlf i morgen bare for å høre om det e normalt..

mamma er tannlegeassistent, og hun mener det ikke er vanlig i hvert fall. Ring tannlegen så for som mulig, kanskje du får penicillin? Var det betennelse i tanna du trakk?

Er rart det der altså at tannlegene ikke følger de samme "reglene"??? Føler meg litt bedre nå, men er fortsatt i uggen form.

Va ei tann jeg hadde borret i en gang tidligere. For mange år siden. Hadde blitt hull under plomberingen og var ikke mye tann igjen sa han. Mente at vis jeg ville rotfylle den kom det til å koste mellom 5 og 6 tusen. FOR EI TANN..... huff.. om jg ikke føler meg bedre til i morra så ringer jeg legen min. Har aldri opplevd noe slikt før. Og stakkars ungene mine ble jo rå beskymret de og der jeg gikk å sjanglet :-( håper jeg aldri opplever det igjen.

Back
Topp