Sup brett

Poojenta

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Høsthjerter 2017
Marshmallows2021
Aprilspirene 2024❤️
Jeg har tenkt at jeg skal kjøpe et sup brett i 40 års gave til mannen, men jeg har aldri prøvd og jeg kan ingenting om det.

Jeg håper noen her kan gi meg noen tips. Jeg kan jo ikke google for mye, da får han det opp på sin telefon :dead:

Jeg lurer på:
Hvor mye bør jeg betale for et ok/gøy brett?

De har steget veldig i pris siste året, så man må fort opp i 3000kr for de oppblåsbare. Jeg kjøpte på Clas Ohlson til 1500kr i fjor, koster dobbelte i år. MEN, er veldig fornøyd med det! Utrolig stabilt brett, kjapt å blåse opp og holder på luften. Funker greit i litt bølger uten at man føler det blir vinglete :)

Sambo kjøpte på Mekk, det er helt ok til han, jeg liker det ikke fordi det er mye mindre stabilt enn det fra Clas Ohlson, men han påstår han ikke merker det selv.

Det fra Clas Ohlson har nå nesten hele familien kjøpt, vi er 6stk med samme brettet og alle er fornøyde :)

https://www.clasohlson.com/no/SUP-brett,-oppblåsbart-/p/31-9743

Her er foresten linken til det jeg har. Obs, kommer ikke med sikkerhetsline, anbefaler å kjøpe ett å ha på, f.eks fra xxl.

Takk for gode innspill. Han fyller ikke før sent på høsten, så om de ikke har inne nå er ikke så farlig. Og mulig jeg kan gjøre er varp på salg og etterhvert? Det er ikke er must, jeg har flere å spleise med om det skulle være nødvendig for lommeboken ;)

Back
Topp