Sunwing Resort & Spa Side Beach

var der i fjor, kjempeplass hvis du har små barn. Måtte ta taxi/buss inn til byen, ikke så veldig stor by. Stranda tok det vel ca 5 min å gå til [:D]

Hotellet er stort og fint! Flere resturanter osv på området. Et stykke fra side sentrum da hotellet ikke ligger i selve side, men Everenseki. Side har blitt stort siste tiden, fra før å bare gjelde side sier vi nå side om, Side, Komköy, lille Kemer, çolakli og litt av manavgat. Finns enkelte butikker ol i everenseki, men anbefaller å ta en dolmus(buss) til side sentrum for å se og til komkøy for å handle(dyrt i side) ellers har vi marked v moskeen i side hver lørdag(kam gjøre kupp der!) og i manavgat to dager i uka.

Jeg var dær i sommer, syns det var for langt ifra byen. Liker å gå å se på kveldene med vogna, men det gikk ikke da vi måtte ta drosje.

Ville bodd nærmere byen.

Eller en helt annen by i tyrkia, liker ikke Side egentlig. Men alt er jo smak og behag.

Elsker Tyrkia, men andre plasser:)

Jeg har ikke vært på Rhodos, men liker Side mye bedre enn Mallorca! Mest pga temperaturen og mer stabilt vær, men er også litt billigere å både reise og mat i Tyrkia

ORIGINAL: Veraa81

Jeg var dær i sommer, syns det var for langt ifra byen. Liker å gå å se på kveldene med vogna, men det gikk ikke da vi måtte ta drosje.

Ville bodd nærmere byen.

Eller en helt annen by i tyrkia, liker ikke Side egentlig. Men alt er jo smak og behag.

Kor ville du ha budd då??[:)] Kom med tips [:D]

ORIGINAL: Krøllabølla

ORIGINAL: Veraa81

Ville bodd nærmere byen.

Kor ville du ha budd då??[:)] Kom med tips [:D]

Jeg ville dratt til Marmaris, bo litt utenfor sentrum. Elsker den plassen, og bor man litt utenfor sentrum er det rolig.   Mye og se, nydelig strand.  Lei bil å se alt det fantastiske rundt.

Oi denne må jeg følge med på. Vi lurer på å reise med Ving, noen som har erfaring fra det hotellet??

Back
Topp